  • 31. Data: 2010-08-01 07:51:47
    Temat: Re: Mobilny Internet na próbę?
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 07/31/2010 12:40 PM, Dummy wrote:
    >>> Straaaaszne koszty. Trzy startery...
    >
    > A modem mam ukraść?

    Ja tam bym napisał że potzrebuję i gdzie mieszkam. W przypadku innych
    rzeczy działało, może by sie dobra dusza z modemem znalazła...

    M.

  • 32. Data: 2010-08-01 07:58:09
    Od: "Kotlet wołowy" <m...@m...mail>

    witam ponownie!
    Musze skorygowac mojego posta. WIdze ze w mojej okolicy niedawno musieli
    postawic drugi nadajnik (sopot) ,
    jezeli moc sygnalu byla na poziomie 10/99 to polaczenie bylo zrywane,
    zmienialo sie na edge itp, teraz jest 20/99 i przez ten modem usb internet
    smiga az milo.

    pozdrawiam

  • 33. Data: 2010-08-01 08:28:23
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-07-31 13:49, Liwiusz pisze:
    > W orange jest na przykład opłata za włączenie usługi - 59zl.

    Starter Oragne Go ( 5zł ) i sms o zmianie taryfy internetową....

  • 34. Data: 2010-08-01 09:02:20
    Od: ALEX <a...@x...pl>

    W dniu 31-07-10 17:11, Liwiusz pisze:

    > "Każdy z zestawów Play Online na kartę możesz testować bez ryzyka przez
    > okres 7 dni od daty zakupu. Jeżeli uznasz, że oferta nie spełnia Twoich
    > oczekiwań, możesz zwrócić Zestaw w punkcie sprzedaży, w którym dokonałeś
    > zakupu. My oddamy Ci pieniądze za zakup Zestawu potrącając przy tym
    > kwotę 50 zł z tytułu korzystania z modemu. "

    Czyli standardowa procedura: naopowiadać bajek, a potem walić klienta w
    zad :-(

    --
    ALEX Alpha

  • 35. Data: 2010-08-01 11:58:20
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Tomaszek wrote:
    > Starter Oragne Go ( 5zł ) i sms o zmianie taryfy internetową....

    Że ci się chciało tłumaczyć :)

    Jakub