  • 21. Data: 2010-07-31 14:44:18
    Temat: Re: Mobilny Internet na próbę?
    Od: ALEX <a...@x...pl>

    W dniu 31-07-10 14:10, Liwiusz pisze:

    > Tam też jest przecież opłata aktywacyjna, np. w ofercie 2gb - 59zł.

    Na próbę na tydzień? Żarty sobie stroisz :-/ W POnK tydzień jest gratis.

    --
    ALEX Alpha

  • 22. Data: 2010-07-31 14:45:52
    Od: ALEX <a...@x...pl>

    W dniu 31-07-10 14:14, Jacek Czerwinski pisze:

    > Playowi akurat sporo brakuje w uslugach internetowych na wielu obszarach
    > Polski.

    A to już nie mój problem.

    Jak się podciagnie, byc moze nie bedzie tak cenowo elastyczny.

    Może będzie, może nie. Bawisz się w wizjonerstwo jak iJasiek?

    --
    ALEX Alpha

  • 23. Data: 2010-07-31 14:52:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    ALEX pisze:

    > Na próbę na tydzień? Żarty sobie stroisz :-/ W POnK tydzień jest gratis.

    Na kartę? I można po tygodniu oddać modem?

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2010-07-31 15:05:36
    Od: ALEX <a...@x...pl>

    W dniu 31-07-10 16:52, Liwiusz pisze:

    > Na kartę? I można po tygodniu oddać modem?

    Tak opowiadała babka w punkcie obsługi, zwracasz po tygodniu bez
    problemu. W sumie na starcie dają 1GB na tydzień, więc to chyba to jest
    do przeszastania. Nie sprawdzałem organoleptycznie bo mam swój modem.

    --
    ALEX Alpha

  • 25. Data: 2010-07-31 15:11:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    ALEX pisze:

    > Tak opowiadała babka w punkcie obsługi, zwracasz po tygodniu bez
    > problemu. W sumie na starcie dają 1GB na tydzień, więc to chyba to jest
    > do przeszastania. Nie sprawdzałem organoleptycznie bo mam swój modem.

    "Każdy z zestawów Play Online na kartę możesz testować bez ryzyka
    przez okres 7 dni od daty zakupu. Jeżeli uznasz, że oferta nie spełnia
    Twoich oczekiwań, możesz zwrócić Zestaw w punkcie sprzedaży, w którym
    dokonałeś zakupu. My oddamy Ci pieniądze za zakup Zestawu potrącając
    przy tym kwotę 50 zł z tytułu korzystania z modemu. "

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2010-07-31 16:37:03
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Dummy wrote:
    > A modem mam ukraść?

    A czytałeś to co ja napisałem? Nie chce mi się potwarzać, bo chyba piszę
    za małymi literami.

    > Na jakiej podstawie twierdzisz, że mam problem z kupnem starterów?

    Bo nie przyjąłeś tego jako rozwiązania?

    > Nikt z moich znajomych nie używa modemu, a wydanie 61 zł tylko za próby
    > z jednym z operatorów, czyli z 3 lub 4 operatorami byłaby wielokrotność
    > tej kwoty, to juz jest problem. Dla Ciebie nie?

    Tak... tośmy się nie dogadali...

    Jakub

  • 27. Data: 2010-07-31 16:37:42
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Liwiusz wrote:
    > W orange jest na przykład opłata za włączenie usługi - 59zl.

    Od kiedy płaci się za podłączenie prepaida do sieci? Taki play fresh za
    piątaka wymaga jakiejś aktywacji?

    Jakub

  • 28. Data: 2010-07-31 16:47:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jakub Danecki pisze:

    > Od kiedy płaci się za podłączenie prepaida do sieci? Taki play fresh za
    > piątaka wymaga jakiejś aktywacji?

    Kolega chciał mieć coś na próbę łącznie z modemem.

    --
    Liwiusz

  • 29. Data: 2010-07-31 16:50:44
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 31-07-2010 o 12:40:16 Dummy <d...@d...com.pl> napisał(a):

> [...]
    > z jednym z operatorów, czyli z 3 lub 4 operatorami byłaby wielokrotność
    > tej kwoty, to juz jest problem. Dla Ciebie nie?

    A co się uparłeś na ten modem? Chyba lubisz sam sobie generować problemy i
    trudności do rozwiązywania.

    Testuj na komórce.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 30. Data: 2010-07-31 20:24:10
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Liwiusz wrote:
    > Kolega chciał mieć coś na próbę łącznie z modemem.

    Ale ja proponowałem prepaida głosowego z funkcjami dostępu do netu, a w
    roli modemu użycie telefonu, jak nikt nie ma modemu do wypożyczenia.

    Jakub