  • 11. Data: 2010-07-30 22:24:42
    Temat: Re: Mobilny Internet na próbę?
    Od: "Dummy" <d...@d...com.pl>

    > Ty chcesz korzystać z internetu czy otwierasz teoretyczny temat badawczy
    Chcę korzystać z Internetu mobilnego w konkretnych miejscach,
    w sąsiedztwie których są BTSy wszystkich popularnych operatorów.
    Nie wynika jednak z tego, że sygnał musi być dobry, chociażby
    ze wzglę na grubość murów, które podobno mają istotny wpływ.
    Dlatego chcę to wpierw wypróbować.
    Modem i ewentualnie inny sprzęt wymieniony w tym wątku jest na tyle drogi,
    że nie mogę eksperymentować na zasadzie kupowania i próbowania
    kolejnych rozwiazań.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2010-07-30 22:49:46
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 07/31/2010 12:24 AM, Dummy wrote:

> [...]
    > Modem i ewentualnie inny sprzęt wymieniony w tym wątku jest na tyle drogi,
    > że nie mogę eksperymentować na zasadzie kupowania i próbowania

    Straaaaszne koszty. Trzy startery...
    A modem jak mieszkasz w cywilizowanym miejscu to Ci ktoś pozyczyć może
    po prostu...

    M.

  • 13. Data: 2010-07-31 08:02:40
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" wrote:
    > Straaaaszne koszty. Trzy startery...

    No z 15 PLN w sumie to będzie kosztowało...

    > A modem jak mieszkasz w cywilizowanym miejscu to Ci ktoś pozyczyć
    > może po prostu...

    Dokładnie. A można zastosować po porstu telefon na upartego. Modemy
    mają zwykle większą czułość niż telefony.

    Jakub

  • 14. Data: 2010-07-31 08:47:51
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 31-07-2010 o 10:02:40 Jakub Danecki <j...@d...net>
    napisał(a):

    > No z 15 PLN w sumie to będzie kosztowało...

    > Dokładnie. A można zastosować po porstu telefon na upartego. Modemy
    > mają zwykle większą czułość niż telefony.

    Autor wątku ma z tym problem (i z tymi 15zł też) bo jego proces badawczy
    już nie będzie zgodny :) Ale dyskutowac można.

    Ja to nie wiem, przecież wystarczy sprawdzić który op ma najlepszy zasięg
    (zwyczajnie, komórką i taki starter kupić. Eh, ale przecież jest to bardzo
    trudne i ryzykowne zadanie...

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 15. Data: 2010-07-31 10:40:16
    Od: "Dummy" <d...@d...com.pl>

    A modem mam ukraść?

    > Autor wątku ma z tym problem (i z tymi 15zł też)

    Na jakiej podstawie twierdzisz, że mam problem z kupnem starterów?

    Nikt z moich znajomych nie używa modemu, a wydanie 61 zł tylko za próby
    z jednym z operatorów, czyli z 3 lub 4 operatorami byłaby wielokrotność
    tej kwoty, to juz jest problem. Dla Ciebie nie?

  • 16. Data: 2010-07-31 11:46:20
    Od: ALEX <a...@x...pl>

    W dniu 31-07-10 12:40, Dummy pisze:

> [...]
    > z jednym z operatorów, czyli z 3 lub 4 operatorami byłaby wielokrotność
    > tej kwoty, to juz jest problem. Dla Ciebie nie?

    A te 61zł to wziąłeś z czego?

    --
    ALEX Alpha

  • 17. Data: 2010-07-31 11:49:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    ALEX pisze:

    > A te 61zł to wziąłeś z czego?

    W orange jest na przykład opłata za włączenie usługi - 59zl.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2010-07-31 11:58:05
    Od: ALEX <a...@x...pl>

    W dniu 31-07-10 13:49, Liwiusz pisze:

    > W orange jest na przykład opłata za włączenie usługi - 59zl.

    No tak, zapomniałem że wielu opom sporo brakuje do Play :-/

    --
    ALEX Alpha

  • 19. Data: 2010-07-31 12:10:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    ALEX pisze:

    > No tak, zapomniałem że wielu opom sporo brakuje do Play :-/

    Tam też jest przecież opłata aktywacyjna, np. w ofercie 2gb - 59zł.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2010-07-31 12:14:40
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    W dniu 2010-07-31 13:58, ALEX pisze:
    > W dniu 31-07-10 13:49, Liwiusz pisze:
    >
    > No tak, zapomniałem że wielu opom sporo brakuje do Play :-/
    Playowi akurat sporo brakuje w uslugach internetowych na wielu obszarach
    Polski. Jak się podciagnie, byc moze nie bedzie tak cenowo elastyczny.