  • Data: 2014-07-08 21:14:00
    Temat: Re: Mobilne gniazdka elektryczne - używał ktoś coś takiego ?
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:146jod1cx17t1$.p0rlxuvhn1y7.dlg@40tude.net...

    > Tez nie calkiem, bo satelity, bo jakies pudelka z tasma mogly byc.

    Nie można mieć wszystkiego. Ale rad bym mieć opóźnienia jak najmniejsze,
    czyli po prostu wynikające nie więej, niż z czasu propagacji, oraz z
    przemian na mieszaczach analogowych (zgadzam się na ich cyfrowe sterowanie,
    byle ta cyfrowość nie ingerowałąq w sygnał).

    > Tylko ze prawie wszyscy telewidzowie nie mieli tego pokazu za oknem i
    > g* ich obchodzilo czy to jest sekunde czy minute pozniej.

    Przecież wiem. Ale np. jakby np. odstrzelili jakiegoś chuja... wróć,
    pierwszego sekretarza na wiecu pierwszomajowym, to jednak wolałbym wiedzieć
    prędzej, niż później... A tak u mnie, na kilka możliwości odbioru jakiejś
    stacji, na każdej mam inne opóźnienie. I tak, jak oglądając film, jest mi to
    ściśle powiewające, tak w przekazach na żywo chciałbym, aby był naprawdę na
    żywo. Inaczej było by to niezbyt uczciwe.
    Załóżmy, że leciała by msza w TV, ksiądz by na ekranie powiedział "W imię
    Ojca i Syna, i Ducha Świętego, amen", ja pokornie macham łapkami, a tam w
    rzeczywistości było by już dawno po "Idźcie, ofiara spełniona" - i wychodzi,
    że łapkami macham w pusto, bo tam już się rozchodzą :P
    Dobra, nie będę z tego strzelać, po prostu przyjemniej mieć poczucie, że
    coś-tam robi się razem, razem w czymś (niekoniecznie w Mszy Świętej)
    uczestniczy. Artysta coś śpiewa, jestem fanem, on mówi "klaszczemy".
    Klaszczę, a tu kolejny utwór :P OK, przeboleję to, nic mi nie będzie :)))

    > Narzekalem tylko na jedno - za czasow monopolu TVP mozna bylo zegarek
    > telegazeta regulowac. Teraz to cholera wie ..

    No widzisz pan, jednak... :) CHolera wie, jaką drogą poszedł i ile po drodze
    "zarobił"...

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.