  • 81. Data: 2010-08-17 20:46:37
    Temat: Re: Mnoznik czestotliwosci
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    > Może ma to jakiś związek z "próbami wodnymi" dokonywanymi w czasie badań?

    Myślę, że raczej z jakością technicznego C02. A co do próby przy C02 to
    może jeszcze nie tak krytyczne, ale wolę, żeby ktoś kto koło mnie biega
    ze stalowym zbiornikiem na powietrze pod ciśnieniem 4000PSI miał dużo
    testów zrobionych. ;)

    Michoo

  • 82. Data: 2010-08-20 01:09:39
    Od: Andgro <b...@a...com>

    Takich rzeczy się po prostu nie robi. Potrzebujesz samochód z
    tempomatem? Nie wiem po co, gdybym mógł chętnie bym Ci oddał ten
    wynalazek ze swojego, za darmo. Ale jeśli aż tak bardzo, to czas
    zmarnowany na robienie jakiejś potencjalnie niebezpiecznej partyzantki
    spożytkuj na zarobienie kilku złotych dzięki którym kupisz samochód
    lepiej wyposażony, np z tempomatem właśnie.
    Nie ma sie co podpierać rachunkiem prawdopodobieństwa albo świętym
    prawem własności czy swobodami demokratycznymi.
    Prawo własności nie może ingerować w cudze prawo własności a demokracja
    kończy sie tam gdzie zaczyna odbieranie praw innym. "Inni" mają prawo
    oczekiwać, że samochód który porusza sie po publicznej drodze jest
    bezpieczny, bez żadnych "prawie niezawodnych" modyfikacji. Bo takie jest
    wspólne dla wszystkich poruszających się po publicznych drogach PRAWO.

    Mam nadzieje że doczekam wkrótce czasów, kiedy podobnie jak w Niemczech,
    którymi sie tak zachwycamy, albo w UK, i u nas żaden pojazd, który nie
    spełnia wszelkich kluczowych norm nie będzie dopuszczany do ruchu. Nie
    chodzi o pojazdy nowe, tylko dobrze utrzymane i w stanie technicznym nie
    pozostawiającym wątpliwości co do bezpieczeństwa ruchu.

    --

    Pozdrawiam,

    A. Grodecki

  • 83. Data: 2010-08-20 06:54:11
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 20 Aug 2010 03:09:39 +0200, Andgro wrote:
    >Takich rzeczy się po prostu nie robi. Potrzebujesz samochód z
    >tempomatem? Nie wiem po co, gdybym mógł chętnie bym Ci oddał ten
    >wynalazek ze swojego, za darmo. Ale jeśli aż tak bardzo, to czas

    Na autostradzie potrafi sie przydac.

> [...]
    >Nie ma sie co podpierać rachunkiem prawdopodobieństwa albo świętym
    >prawem własności czy swobodami demokratycznymi.

    Kedy akurat w tym przypadku ryzyko znikome, koszt niewielki [jak juz
    auto ma elektroniczne sterowanie] i az sie prosi to dolozyc samemu.

> [...]
    >chodzi o pojazdy nowe, tylko dobrze utrzymane i w stanie technicznym nie
    >pozostawiającym wątpliwości co do bezpieczeństwa ruchu.

    A widziales kiedys jak auto pozostawiajace watpliwosci ma wypadek z
    tego powodu ? Dobrze te samochody robia i mimo twoich watpliwosci
    calkiem sprawnie jezdza te wozki.

    W niemczech nie mozesz sobie innego rozmiaru opon zalozyc, w USA nawet
    glupiego magnetyzera - jak widac ma to i swoje drugie oblicze.

    J.

  • 84. Data: 2010-08-20 13:12:04
    Od: RadekNet <w...@g...com>

    On 20 Sie, 02:09, Andgro <b...@a...com> wrote:
    > Takich rzeczy się po prostu nie robi.

    Widze, ze niektorym sie w glowie nie miesci, ze jednak sie robi takie
    rzeczy.

    > Ale jeśli aż tak bardzo, to czas
    > zmarnowany na robienie jakiejś potencjalnie niebezpiecznej partyzantki
    > spożytkuj na zarobienie kilku złotych dzięki którym kupisz samochód
    > lepiej wyposażony, np z tempomatem właśnie.

    Musze Cie rozczarowac, ale niestety, jak doloze kilka zlotych do
    mojego samochodu to ... niewiele zmienie.

    Moze wreszcie ktos opisze o jakich "potencjalnych niebezpieczenstwach"
    jest tu mowa? Ja dwie mozliwosci awarii opisalem - rownie
    prawdopodobne co zaciecie sie linki gazu.

> [...]
    > chodzi o pojazdy nowe, tylko dobrze utrzymane i w stanie technicznym nie
    > pozostawiającym wątpliwości co do bezpieczeństwa ruchu.

    Nadgorliwoasc jest gorsza od faszyzmu, ale nie boj sie :) moje auto w
    Polsce spedza srednio 2-3 dni w roku ;)

    --
    Radek Wrodarczyk

  • 85. Data: 2010-08-20 23:58:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > W niemczech nie mozesz sobie innego rozmiaru opon zalozyc,
    > w USA nawet glupiego magnetyzera - jak widac ma to i swoje drugie oblicze.

    A według kogo *nie możesz* tego magnetyzera w USA zamontować??

  • 86. Data: 2010-08-21 00:02:05
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 20 Aug 2010 18:58:09 -0500, Pszemol wrote:

    >A według kogo *nie możesz* tego magnetyzera w USA zamontować??

    A wedlug C.A.R.B, a przepis jest chyba federalny.

    J.

  • 87. Data: 2010-08-21 00:12:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A wedlug C.A.R.B, a przepis jest chyba federalny.

    C.A.R.B to tylko Kalifornia - zacytujesz tenże przepis federalny?

  • 88. Data: 2010-08-21 00:16:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A wedlug C.A.R.B, a przepis jest chyba federalny.

    Coś ściemniasz kolego:
    http://arb.ca.gov/msprog/aftermkt/devices/eo/D-174.p
    df
    Wyraźnie jest wykluczony spod zakazów zmian instalacji w samochodzie :-)

  • 89. Data: 2010-08-21 09:57:16
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 20 Aug 2010 19:16:55 -0500, Pszemol wrote:

    >Coś ściemniasz kolego:
    >http://arb.ca.gov/msprog/aftermkt/devices/eo/D-174.
    pdf

    no no - google szybko znalazl czy przypomniales sobie ?

    >Wyraźnie jest wykluczony spod zakazów zmian instalacji w samochodzie :-)

    wykluczony dopiero na pisemna prosbe :-)
    I tylko ten i jeszcze dwa typy.

    Nie mozna w Kaliforni tak sobie grzebac pod maska :-)

    J.

  • 90. Data: 2010-08-21 14:19:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    .pdf

    > no no - google szybko znalazl czy przypomniales sobie ?

    Co miałem sobie przypominać?
    Wyszukałem w Googlach pod hasłem CARB i magnetizer.

    > wykluczony dopiero na pisemna prosbe :-)
    > I tylko ten i jeszcze dwa typy.
    >
    > Nie mozna w Kaliforni tak sobie grzebac pod maska :-)

    A więc nie jest prawdą jakoby nie można było w USA magnetyzera założyć.
    Czemu propagujesz nieprawdę?