    From: RadekNet <w...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Mnoznik czestotliwosci
    Date: Fri, 20 Aug 2010 06:12:04 -0700 (PDT)
    trada.pl> <1...@p...pl>
    <i4b950$pps$1@mx1.internetia.pl>
    <a...@c...googlegroups.com>
    <i4be19$bnr$1@usenet.news.interia.pl>
    <4c6dd5d2$0$27028$65785112@news.neostrada.pl>

    On 20 Sie, 02:09, Andgro <b...@a...com> wrote:
    > Takich rzeczy się po prostu nie robi.

    Widze, ze niektorym sie w glowie nie miesci, ze jednak sie robi takie
    rzeczy.

    > Ale jeśli aż tak bardzo, to czas
    > zmarnowany na robienie jakiejś potencjalnie niebezpiecznej partyzantki
    > spożytkuj na zarobienie kilku złotych dzięki którym kupisz samochód
    > lepiej wyposażony, np z tempomatem właśnie.

    Musze Cie rozczarowac, ale niestety, jak doloze kilka zlotych do
    mojego samochodu to ... niewiele zmienie.

    Moze wreszcie ktos opisze o jakich "potencjalnych niebezpieczenstwach"
    jest tu mowa? Ja dwie mozliwosci awarii opisalem - rownie
    prawdopodobne co zaciecie sie linki gazu.

    > Mam nadzieje że doczekam wkrótce czasów, kiedy podobnie jak w Niemczech,
    > którymi sie tak zachwycamy, albo w UK, i u nas żaden pojazd, który nie
    > spełnia wszelkich kluczowych norm nie będzie dopuszczany do ruchu. Nie
    > chodzi o pojazdy nowe, tylko dobrze utrzymane i w stanie technicznym nie
    > pozostawiającym wątpliwości co do bezpieczeństwa ruchu.

    Nadgorliwoasc jest gorsza od faszyzmu, ale nie boj sie :) moje auto w
    Polsce spedza srednio 2-3 dni w roku ;)

    --
    Radek Wrodarczyk