-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: mk4 <m...@d...nul>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: "Młodzi kierowcy: licencja na zabijanie" to program ...
Date: Tue, 18 Feb 2014 22:20:43 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 23
Message-ID: <le0iri$pqr$2@usenet.news.interia.pl>
References: <ldqbup$har$1@news.task.gda.pl>
<5300b9a2$0$2159$65785112@news.neostrada.pl>
<ldql9m$al9$1@wieslauf.sub.de>
<12kmo7dgkzbom.1ungh6kkslr1k$.dlg@40tude.net>
<ldqpak$rmv$1@node1.news.atman.pl>
<s...@4...net>
<ldrbvf$ocg$1@usenet.news.interia.pl>
<14saq31xe04rk.r3ko6n99hqiy$.dlg@40tude.net>
<ldremg$95d$1@mx1.internetia.pl>
<lu2zxej7rnui.qb1gma7ml68n$.dlg@40tude.net>
<ldtma6$nn0$1@usenet.news.interia.pl>
<1e4ljdxjguxjx.2mw7fsijdlbj$.dlg@40tude.net>
<lduter$7bd$1@node1.news.atman.pl> <lduvsl$9r1$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 031011182206.warszawa.vectranet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1392758450 26459 31.11.182.206 (18 Feb 2014 21:20:50
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 18 Feb 2014 21:20:50 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.3.0
In-Reply-To: <lduvsl$9r1$1@node1.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2524518
[ ukryj nagłówki ]On 2014-02-18 07:51, Artur Maśląg wrote:
> Dotknąłeś właśnie tego, co staram się od jakiegoś czasu wytłumaczyć,
> ale to jak grochem o ścianę. Kierowców należy uczyć niedoprowadzania do
> sytuacji awaryjnych, a nie argumentować, że jak się na kursie nauczy
> hamować do oporu to będzie bezpieczniej. Zdecydowanie mniejsza liczba
> wypadków i ofiar wśród naszej "konkurencji europejskiej" to nie
> mistrzostwo w prowadzeniu pojazdów, a kultura, empatia i czego by
> nie mówił to również stosowny nadzór z konsekwencjami, które mają
> edukować. Oczywiście, gdzieś tam może się przewijać kwestia
> doskonalenia techniki jazdy, ale to zamiast całej reszty nie
> prowadzi do poprawienia sytuacji, a wręcz może ją pogorszyć.
No ale to jest w sumie to co oryginalnie tu poruszylem.
Kiedy juz jest ten moment, ze trzeba cisnac do oporu bo wszystkie inne
ryzyka tym spowodowane sa mniejsze niz ryzyko nastepstw tego co sie moze
stac gdy nic nie zrobimy.
Iluzoryczna umiejetnosc to jedna rzecz - ale kiedy probowac ja zastosowac?
--
mk4
Następne wpisy z tego wątku
- 19.02.14 00:55 J.F
- 19.02.14 07:55 Artur Maśląg
- 19.02.14 08:50 Artur Maśląg
- 19.02.14 12:21 Gotfryd Smolik news
- 19.02.14 14:02 robot
- 19.02.14 14:23 tá´Ź
- 19.02.14 15:48 robot
- 20.02.14 22:47 J.F.
- 21.02.14 07:47 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-07 Jaki silikon lub może klej?
- 2025-02-07 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Starszy Programista C <=
- 2025-02-07 Niby to nie sąd ale kooorwa tak to w sądach dziś wygląda?
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=