-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: mk4 <m...@d...nul>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: "Młodzi kierowcy: licencja na zabijanie" to program ...
Date: Tue, 18 Feb 2014 22:20:43 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 23
Message-ID: <le0iri$pqr$2@usenet.news.interia.pl>
References: <ldqbup$har$1@news.task.gda.pl>
<5300b9a2$0$2159$65785112@news.neostrada.pl>
<ldql9m$al9$1@wieslauf.sub.de>
<12kmo7dgkzbom.1ungh6kkslr1k$.dlg@40tude.net>
<ldqpak$rmv$1@node1.news.atman.pl>
<s...@4...net>
<ldrbvf$ocg$1@usenet.news.interia.pl>
<14saq31xe04rk.r3ko6n99hqiy$.dlg@40tude.net>
<ldremg$95d$1@mx1.internetia.pl>
<lu2zxej7rnui.qb1gma7ml68n$.dlg@40tude.net>
<ldtma6$nn0$1@usenet.news.interia.pl>
<1e4ljdxjguxjx.2mw7fsijdlbj$.dlg@40tude.net>
<lduter$7bd$1@node1.news.atman.pl> <lduvsl$9r1$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 031011182206.warszawa.vectranet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1392758450 26459 31.11.182.206 (18 Feb 2014 21:20:50
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 18 Feb 2014 21:20:50 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.3.0
In-Reply-To: <lduvsl$9r1$1@node1.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2524518
[ ukryj nagłówki ]On 2014-02-18 07:51, Artur Maśląg wrote:
> Dotknąłeś właśnie tego, co staram się od jakiegoś czasu wytłumaczyć,
> ale to jak grochem o ścianę. Kierowców należy uczyć niedoprowadzania do
> sytuacji awaryjnych, a nie argumentować, że jak się na kursie nauczy
> hamować do oporu to będzie bezpieczniej. Zdecydowanie mniejsza liczba
> wypadków i ofiar wśród naszej "konkurencji europejskiej" to nie
> mistrzostwo w prowadzeniu pojazdów, a kultura, empatia i czego by
> nie mówił to również stosowny nadzór z konsekwencjami, które mają
> edukować. Oczywiście, gdzieś tam może się przewijać kwestia
> doskonalenia techniki jazdy, ale to zamiast całej reszty nie
> prowadzi do poprawienia sytuacji, a wręcz może ją pogorszyć.
No ale to jest w sumie to co oryginalnie tu poruszylem.
Kiedy juz jest ten moment, ze trzeba cisnac do oporu bo wszystkie inne
ryzyka tym spowodowane sa mniejsze niz ryzyko nastepstw tego co sie moze
stac gdy nic nie zrobimy.
Iluzoryczna umiejetnosc to jedna rzecz - ale kiedy probowac ja zastosowac?
--
mk4
Następne wpisy z tego wątku
- 19.02.14 00:55 J.F
- 19.02.14 07:55 Artur Maśląg
- 19.02.14 08:50 Artur Maśląg
- 19.02.14 12:21 Gotfryd Smolik news
- 19.02.14 14:02 robot
- 19.02.14 14:23 tá´Ź
- 19.02.14 15:48 robot
- 20.02.14 22:47 J.F.
- 21.02.14 07:47 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=