eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody"Młodzi kierowcy: licencja na zabijanie" to program ...Re: "Młodzi kierowcy: licencja na zabijanie" to program ...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: mk4 <m...@d...nul>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: "Młodzi kierowcy: licencja na zabijanie" to program ...
    Date: Tue, 18 Feb 2014 22:20:43 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 23
    Message-ID: <le0iri$pqr$2@usenet.news.interia.pl>
    References: <ldqbup$har$1@news.task.gda.pl>
    <5300b9a2$0$2159$65785112@news.neostrada.pl>
    <ldql9m$al9$1@wieslauf.sub.de>
    <12kmo7dgkzbom.1ungh6kkslr1k$.dlg@40tude.net>
    <ldqpak$rmv$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@4...net>
    <ldrbvf$ocg$1@usenet.news.interia.pl>
    <14saq31xe04rk.r3ko6n99hqiy$.dlg@40tude.net>
    <ldremg$95d$1@mx1.internetia.pl>
    <lu2zxej7rnui.qb1gma7ml68n$.dlg@40tude.net>
    <ldtma6$nn0$1@usenet.news.interia.pl>
    <1e4ljdxjguxjx.2mw7fsijdlbj$.dlg@40tude.net>
    <lduter$7bd$1@node1.news.atman.pl> <lduvsl$9r1$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 031011182206.warszawa.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1392758450 26459 31.11.182.206 (18 Feb 2014 21:20:50
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 18 Feb 2014 21:20:50 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.3.0
    In-Reply-To: <lduvsl$9r1$1@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2524518
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2014-02-18 07:51, Artur Maśląg wrote:
    > Dotknąłeś właśnie tego, co staram się od jakiegoś czasu wytłumaczyć,
    > ale to jak grochem o ścianę. Kierowców należy uczyć niedoprowadzania do
    > sytuacji awaryjnych, a nie argumentować, że jak się na kursie nauczy
    > hamować do oporu to będzie bezpieczniej. Zdecydowanie mniejsza liczba
    > wypadków i ofiar wśród naszej "konkurencji europejskiej" to nie
    > mistrzostwo w prowadzeniu pojazdów, a kultura, empatia i czego by
    > nie mówił to również stosowny nadzór z konsekwencjami, które mają
    > edukować. Oczywiście, gdzieś tam może się przewijać kwestia
    > doskonalenia techniki jazdy, ale to zamiast całej reszty nie
    > prowadzi do poprawienia sytuacji, a wręcz może ją pogorszyć.

    No ale to jest w sumie to co oryginalnie tu poruszylem.
    Kiedy juz jest ten moment, ze trzeba cisnac do oporu bo wszystkie inne
    ryzyka tym spowodowane sa mniejsze niz ryzyko nastepstw tego co sie moze
    stac gdy nic nie zrobimy.

    Iluzoryczna umiejetnosc to jedna rzecz - ale kiedy probowac ja zastosowac?

    --
    mk4


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: