  • Data: 2014-02-27 10:30:35
    Temat: Re: Mlody Technik
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:530dc8d2$0$2360$65785112@news.neostrada.pl...

    > W 84 ? To juz bylo w ksiazkach opisane :-)

    Napisałem z :) bo wiedziałem że (gdzieś na świecie) istnieje, ale nie miałem
    w szufladzie, a w tamtych czasach stosowałem zasadę, że każdy projekt
    bezwzględnie dopasowuję w 100% do zawartości szuflady, a szufladę cały czas
    uzupełniam we wszystko co "rzucą" w Bomisie. Żadnego EPROMu nie rzucili więc
    kombinowałem jak zrobić pamięć programu z tego co mam w szufladzie.

    > Zreszta Eprom wymagal bardzo drogiego programatora ... a z czego i jak ten
    > programator nakarmic ?

    Pierwszy Eprom zaprogramowaliśmy (z bratem) sami w 86 czy 87 a już w 88
    sprzedawaliśmy programator "Piccolo". Pierwsze 4 sztuki były w obudowach
    wystruganych w płytek pcb zlutowanych od wewnątrz. Produkcję zarzuciliśmy w
    nocy z 30.04.2004 na 1.05.2004 bo CE.
    P.G.