  • Data: 2012-08-29 16:22:32
    Temat: Re: Mix 25 w T-Mobile
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 29 Aug 2012 14:37:45 +0200, J.F napisał(a):
    >LG Swift costam za 1 zl i bodajze 30 doladowan po 25 zl czy moze 35
    >doladowan za 25 zl...? W kazdym razie do wykorzystania w ciagu 2-3
    >lat.

    Pewnie "mix na liczbe doladowan" - nie wiem ile zamierza uzywac, ale
    moze szybciej
    http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/oferta/nowa_o
    ferta/mix/na_liczbe_doladowan/rozmowy_#

    Tylko jak spojrzysz - mowimy o kwocie razem ok 750zl, a rozmowy w tej
    taryfie sa po 39gr.
    Jak znajdziesz tansza oferte na rozmowy, np w mbanku, to mozesz
    zaoszczedzic ze 30% tej kwoty, czyli jakies 250zl mniej wydasz.

    No dobra, swifta L3 za tyle nie kupisz, trzeba tez wydac na internet,
    to sie rachunek splaszcza.

    W normalnym cenniku na 30x25 doladowan ten telefon stoi 149zl, wiec
    razem juz ok 400 ... i za tyle mniej wiecej jest dostepny na rynku :-)

    Moze zwykly abonament ? Albo "na karte" i
    http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/oferta/nowa_o
    ferta/karta/max_500
    http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/oferta/nowa_o
    ferta/karta/zwrot_pieniedzy