-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
ria.pl!not-for-mail
From: "news" <o...@o...vrew>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mitshubishi Pajero vs?
Date: Thu, 29 Jul 2010 23:54:12 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 18
Message-ID: <i2sta6$9mh$1@usenet.news.interia.pl>
References: <i2q9go$1a0$1@atena.e-wro.net> <i2r9ts$ehp$1@node2.news.atman.pl>
<i2ra6f$i3j$1@inews.gazeta.pl> <i2radl$ej2$1@node2.news.atman.pl>
<i2rats$lcs$1@inews.gazeta.pl> <i2rc8q$8bh$1@usenet.news.interia.pl>
<4c51686a$1@news.home.net.pl> <i2s29f$52l$1@usenet.news.interia.pl>
<4c51d174$1@news.home.net.pl>
NNTP-Posting-Host: chello084010160014.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 7bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1280440454 9937 84.10.160.14 (29 Jul 2010 21:54:14
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 29 Jul 2010 21:54:14 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <4c51d174$1@news.home.net.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18197
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2300406
[ ukryj nagłówki ]> Wersja 2.5 td byla produkowana krotko na samym poczatku. Byl to silnik z
> Gallopera. Wersja ta nie byla dostepna w Europie. Terracan byl dostepny z
> z silnikiem 2.9 CRDI. Mitsubishi tego silnika nie uzywalo. Skrzynie biegow
> i reduktory sa inaczej zestopniowane i nie sa zamienne - sa wiec inne.
> Terek prowadzi sie inaczej od Pajero i ma od niego gorsze wlasnosci
> terenowe, ma mniejszy przeswit itd, itp. To naprawde nie sa takie same
> auta.
zacznijmy od tego ze 2,5 to silnik mitsubishi ktory wkladali do gallopera.
pozniej tlukli go na licencji, choc do konca pewnosci nie ma mimo napisu
hyundaj na pokrywie zaworow. do dnia dzisiejszego wiele czesci orginalnych
ma ten sam indeks zarowno w hyundaiu jak i w mitsubishi.
wlasnosci terenowe zazwyczaj sa dokladnie takie same jak kazdego pajero2 z
ES, czasem nawet lepsze(lsd w terku), czasem gorsze (bywaly p2 es z blokada
tylnego mostu) . terracan ma dokladnie to samo zawieszenie na takiej samej
ramie wiec i przeswit jest taki sam. chyba ze masz na mysli jakies pierdoly
w stylu progi czy plastikowe oslony, ktore z definicji trzeba zdemontowac.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-03-02 Tusk idzie na rekord deportacji po 1989 [Będzie popyt na prawników]
- 2025-03-01 Obywatel telefonuje 112 lub 986
- 2025-03-01 detektyw (?) Rutkowski działał jako prasa
- 2025-03-01 "Policjant został ujęty obywatelsko..."
- 2025-03-01 zatrzymanie zbyszka maja
- 2025-03-01 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-03-01 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-03-01 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-01 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-01 Kraków => Technical Team Leader (Clojure, Java) <=
- 2025-03-01 Zrobił TV OLED z TV LCD
- 2025-03-01 Gdynia => Sales Executive / KAM <=
- 2025-03-01 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-03-01 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-01 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=