eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMitshubishi Pajero vs?Re: Mitshubishi Pajero vs?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    ria.pl!not-for-mail
    From: "news" <o...@o...vrew>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mitshubishi Pajero vs?
    Date: Thu, 29 Jul 2010 23:54:12 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 18
    Message-ID: <i2sta6$9mh$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <i2q9go$1a0$1@atena.e-wro.net> <i2r9ts$ehp$1@node2.news.atman.pl>
    <i2ra6f$i3j$1@inews.gazeta.pl> <i2radl$ej2$1@node2.news.atman.pl>
    <i2rats$lcs$1@inews.gazeta.pl> <i2rc8q$8bh$1@usenet.news.interia.pl>
    <4c51686a$1@news.home.net.pl> <i2s29f$52l$1@usenet.news.interia.pl>
    <4c51d174$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello084010160014.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1280440454 9937 84.10.160.14 (29 Jul 2010 21:54:14
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 29 Jul 2010 21:54:14 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <4c51d174$1@news.home.net.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18197
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2300406
    [ ukryj nagłówki ]

    > Wersja 2.5 td byla produkowana krotko na samym poczatku. Byl to silnik z
    > Gallopera. Wersja ta nie byla dostepna w Europie. Terracan byl dostepny z
    > z silnikiem 2.9 CRDI. Mitsubishi tego silnika nie uzywalo. Skrzynie biegow
    > i reduktory sa inaczej zestopniowane i nie sa zamienne - sa wiec inne.
    > Terek prowadzi sie inaczej od Pajero i ma od niego gorsze wlasnosci
    > terenowe, ma mniejszy przeswit itd, itp. To naprawde nie sa takie same
    > auta.

    zacznijmy od tego ze 2,5 to silnik mitsubishi ktory wkladali do gallopera.
    pozniej tlukli go na licencji, choc do konca pewnosci nie ma mimo napisu
    hyundaj na pokrywie zaworow. do dnia dzisiejszego wiele czesci orginalnych
    ma ten sam indeks zarowno w hyundaiu jak i w mitsubishi.
    wlasnosci terenowe zazwyczaj sa dokladnie takie same jak kazdego pajero2 z
    ES, czasem nawet lepsze(lsd w terku), czasem gorsze (bywaly p2 es z blokada
    tylnego mostu) . terracan ma dokladnie to samo zawieszenie na takiej samej
    ramie wiec i przeswit jest taki sam. chyba ze masz na mysli jakies pierdoly
    w stylu progi czy plastikowe oslony, ktore z definicji trzeba zdemontowac.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: