  • 541. Data: 2013-04-14 22:48:55
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-14 22:45, masti pisze:

    > pikawa Ci padnie jak będiesz się tak podniecał

    Że co proszę? Znowu było pite?

  • 542. Data: 2013-04-14 22:55:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 14 Apr 2013 22:48:55 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > Że co proszę? Znowu było pite?

    to chyba ty wiesz lepiej co obalasz. nie musisz pytać grupy

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 543. Data: 2013-04-14 23:07:39
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-14 22:55, masti pisze:

    > to chyba ty wiesz lepiej co obalasz. nie musisz pytać grupy

    Jesteś grupą? Chyba było coś grubszego od flaszki...

  • 544. Data: 2013-04-14 23:21:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 14 Apr 2013 23:07:39 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > Jesteś grupą? Chyba było coś grubszego od flaszki...

    to już nawet nie zauważasz, że piszesz na grupę a nie do mnie prywatnie?

  • 545. Data: 2013-04-19 01:22:46
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 9 Apr 2013 21:56:19 +0200, J.F. napisał(a):

    > Nawet i z demoludami.
    > Gdzie tam takiej skodzie 105 do poldka :-)

    No właśnie, gdzie... Musiałaby długo na wstecznym jechać :D

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna

  • 546. Data: 2015-01-12 13:50:17
    Od: m...@g...com

    W dniu poniedziałek, 1 kwietnia 2013 14:14:43 UTC+2 użytkownik t? napisał:
    > Przy porządkach wpadł mi w ręce stary numer "Auto International" (7/95),
    > a tam test Poloneza Caro. Według wielu ekspertów PMS-owych Polonez ma
    > rewelacyjne hamulce, nawet ten stary, nie mówiąc o Caro. Gdy pisałem, że
    > te hamulce są z dupy, to domagali się źródła. No i proszę:
    >
    > "Mimo zmiany układu hamulcowego i >>zaadoptowaniu<< osprzętu firmy Lucas,
    > hamulce pozostały słabą stroną Poloneza. Wyhamowując ze 100 km/h, auto
    > potrzebowało ponad 76 m na zatrzymanie się."
    >
    > Tak, macie rację, hamulce Poloneza to prawdziwa rewelacja! A im starszy,
> [...]

    Kto mówił, że hamulce były dobre? :D Może i były "dobre" (znaczy te 76 metrów
    hamowania ze 100 km/h), ale tylko jeden raz :) Przy trzeciej próbie hamowania ze
    100km/h w krótkim czasie, mogło wyjść nawet 200 metrów ;)

  • 547. Data: 2015-01-12 14:51:32
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2015-01-12 o 13:50, m...@g...com pisze:
    > W dniu poniedziałek, 1 kwietnia 2013 14:14:43 UTC+2 użytkownik t? napisał:

    Matka wie, że ćpasz?