eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 547

  • 481. Data: 2013-04-09 19:08:15
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: tá´Ź

    Tomasz Pyra wrote:

    > Też masz jaką wersję CDTI 100KM z tarczami 302 z przodu i 292 z tyłu.

    Może to od fabrycznych felg zależało?

    --
    ss??q s? ??u??ou??


  • 482. Data: 2013-04-09 21:22:51
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-09 18:16, Robert Rędziak pisze:
    >> Tak, gdybym urodził się w USA a nie w Polsce to byłbym dziś gubernatorem
    >> Kalifornii...
    > Skoro tak cierpisz w tej frustrującej Polsce, to co tu jeszcze
    > robisz?

    Ma się rozumieć, ze ty też rozkochanyś w PRLu jak Artur Maśląg z kogutkiem?




  • 483. Data: 2013-04-09 21:26:49
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-09 18:51, Artur Maśląg pisze:

    > Oby tam nie spotkał znienawidzonego Poloneza, ponieważ jakaś liczba ich
    > tam trafiła :) Dzięki super jednostce napędowej ekspansja na rynku
    > amerykańskim/kanadyjskim legła w gruzach (normy spalin) :)

    Tak tak. Zróbcie sobie z Rędziakiem oraz kogutem skansen PRLu na
    poPGRowskim osiedlu i wspominajcie dawne wspaniałe czasy.



  • 484. Data: 2013-04-09 21:56:10
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: tá´Ź

    DoQ wrote:

    > Myć ci się też nie chce?
    > Może jednak odniesiesz się do twierdzenia że Polonez to tak na prawdę
    > nadal FIAT 125p, a FIAT 125 to samochód na bazie _włoskiej_ licencji?

    W dodatku Fiat 125p z włoską karoserią. :>

    --
    ss??q s? ??u??ou??


  • 485. Data: 2013-04-09 21:56:19
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 9 Apr 2013 13:48:27 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):
    > Dnia Tue, 9 Apr 2013 00:03:48 +0200, J.F. napisał(a):
    >> No, o tych skodach to mozna by sie troche rozpisac. Niezbyt pozytywnie
    >> :-)
    > W porównaniu z czym, przepraszam? Z produkcją demoludów?

    Nawet i z demoludami.
    Gdzie tam takiej skodzie 105 do poldka :-)


    J.


  • 486. Data: 2013-04-09 21:59:36
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: tá´Ź

    kogutek444 wrote:

    > Na pewno
    > kilkuletni Polonez nie był gorszy od kilkuletniego jego zachodniego
    > odpowiednika.

    ROTFL!!!

    --
    ss??q s? ??u??ou??


  • 487. Data: 2013-04-09 22:06:49
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-09 21:56, J.F. pisze:

    >> W porównaniu z czym, przepraszam? Z produkcją demoludów?
    > Nawet i z demoludami.
    > Gdzie tam takiej skodzie 105 do poldka :-)

    Chyba w porównaniu do skarpety, bo jak już ustaliliśmy polonez to włoska
    konstrukcja.

    Pozdr.


  • 488. Data: 2013-04-09 22:10:26
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 09 Apr 2013 22:06:49 +0200, DoQ napisał(a):
    > W dniu 2013-04-09 21:56, J.F. pisze:
    >>> W porównaniu z czym, przepraszam? Z produkcją demoludów?
    >> Nawet i z demoludami.
    >> Gdzie tam takiej skodzie 105 do poldka :-)
    >
    > Chyba w porównaniu do skarpety, bo jak już ustaliliśmy polonez to włoska
    > konstrukcja.

    Wloska, ale produkowana w demoludach.
    I sporo na wyrost okreslmy ze "dostepna" w tychze demoludach -
    podejrzewam ze w podobnym stopniu jak skoda :-)

    J.


  • 489. Data: 2013-04-09 22:18:48
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-09 22:10, J.F. pisze:

    > Wloska, ale produkowana w demoludach.
    > I sporo na wyrost okreslmy ze "dostepna" w tychze demoludach -
    > podejrzewam ze w podobnym stopniu jak skoda :-)

    Chyba jednak nie podobnie, bo wg. wikipedii wyprodukowano ponad 840 tys
    egz. w latach 76-88, zaś Polda mimo produkcji 78-02 tylko 1,06mln (bez
    trucka). Tylko z racji ilości wyprodukowanych egz. powinna być bardziej
    dostepna.

    Pozdr.


  • 490. Data: 2013-04-09 22:33:30
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-09 21:22, DoQ pisze:
    > W dniu 2013-04-09 18:16, Robert Rędziak pisze:
    >>> Tak, gdybym urodził się w USA a nie w Polsce to byłbym dziś gubernatorem
    >>> Kalifornii...
    >> Skoro tak cierpisz w tej frustrującej Polsce, to co tu jeszcze
    >> robisz?
    >
    > Ma się rozumieć, ze ty też rozkochanyś w PRLu jak Artur Maśląg z kogutkiem?

    Czy dla Ciebie racjonalne, spokojne i względnie obiektywne podejście do
    tematu motoryzacyjnego to przejaw dziwacznej miłości do PRL-u?
    PRL był jaki był, tęsknić za nim nie zamierzam. Polonez też był jaki
    był i tęsknić za nim nie zamierzam - mogę sobie w każdej chwili
    kupić coś takiego (poza pewnymi wersjami, które wymagają poszukiwań,
    bądź sporych przeróbek tego co się trafi na rynku) i tym się bawić
    w najlepsze. Warszawy też restaurowałem nie z miłości do PRL-u,
    a z czystej przyjemności - tak, podobała mi się (nadal się podoba)
    i była czymś innym na parkingu niż super zachodnie pojazdy (jak np.
    Golf ;) ). No, ale co jak co, nie lubię kłamliwych opowieści, jakie
    to gówna były, bo z definicji urban legends i jakiegoś zapchlonego
    egzemplarza u wujka z czasów przedszkolnych był to chłam.









strony : 1 ... 40 ... 48 . [ 49 ] . 50 ... 55


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: