-
X-Received: by 10.49.2.170 with SMTP id 10mr1691975qev.40.1365492666687; Tue, 09 Apr
2013 00:31:06 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.49.2.170 with SMTP id 10mr1691975qev.40.1365492666687; Tue, 09 Apr
2013 00:31:06 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!yt3no52526038wib.0!news-out.google.com!p18n
i45689wiv.0!nntp.google.com!19no71837033wie.1!postnews.google.com!glegroupsg200
0goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Tue, 9 Apr 2013 00:31:06 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <1dfio5d9xqgde.1t50qud4bxa0e$.dlg@40tude.net>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=188.33.200.70;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 188.33.200.70
References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<kjepfl$c5l$1@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<kjk9nl$9oj$1@node1.news.atman.pl> <kjkaea$n7a$1@mx1.internetia.pl>
<515db32d$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
<kjkcjs$vcl$2@mx1.internetia.pl>
<515db5bc$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
<kjkd7c$1in$2@mx1.internetia.pl>
<515db828$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
<kjke22$4ri$1@mx1.internetia.pl>
<515dbcd4$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
<515dbee1$0$1246$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@a...wkurw.org>
<51628306$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
<5162a567$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
<5162e8cd$0$1253$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@g...com>
<1dfio5d9xqgde.1t50qud4bxa0e$.dlg@40tude.net>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <e...@g...com>
Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
From: k...@g...com
Injection-Date: Tue, 09 Apr 2013 07:31:07 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2488551
[ ukryj nagłówki ]W dniu poniedziałek, 8 kwietnia 2013 23:53:40 UTC+2 użytkownik J.F napisał:
> Dnia Mon, 8 Apr 2013 10:37:48 -0700 (PDT), k...@g...com napisał(a):
>
>
>
> > W dniu poniedziałek, 8 kwietnia 2013 17:56:59 UTC+2 użytkownik J.F napisał:
>
> >> Użytkownik napisał w wiadomości grup
>
> >>
>
> >> W dniu poniedziałek, 8 kwietnia 2013 13:09:25 UTC+2 użytkownik J.F
>
> >>
>
> >> napisał:
>
> >>
>
> >>> Użytkownik napisał w wiadomości grup
>
> >>
>
> >>> W dniu poniedziałek, 8 kwietnia 2013 10:42:45 UTC+2 użytkownik J.F
>
> >>
>
> >>> napisał:
>
> >>
>
> >>>
>
> >>
>
> >>> >> >> cos z mechanizmow w ogole ruszyli,
>
> >>
>
> >>>
>
> >>
>
> >>> >> >Inny wał napędowy, inna skrzynia...
>
> >>
>
> >>>
>
> >>
>
> >>> >> No, waly ... pamietam taki czas gdy widzialem kilka poldkow na
>
> >>
>
> >>>
>
> >>
>
> >>> >> poboczu
>
> >>
>
> >>>
>
> >>
>
> >>>
>
> >>
>
> >>>
>
> >>
>
> >>> >Na pewno zatrzymywałeś się przy każdym poldku na poboczu i
>
> >>
>
> >>>
>
> >>
>
> >>> >sprawdzałeś czy ma urwany wał. Jak jak lubię takie bezinteresowne
>
> >>
>
> >>>
>
> >>
>
> >>> >pierdolenie głupot.
>
> >>
>
> >>>
>
> >>
>
> >>>
>
> >>
>
> >>>
>
> >>
>
> >>> A moglbys bezinteresownie wycinac niepotrzebne cytaty ?
>
> >>
>
> >>>
>
> >>
>
> >>>
>
> >>
>
> >>>
>
> >>
>
> >>> Nie, nie zatrzymywalem sie przy kazdym poldku na poboczu, ale urwany
>
> >>
>
> >>>
>
> >>
>
> >>> wal zwisajacy na ziemie widac.
>
> >>
>
> >>>
>
> >>
>
> >>>
>
> >>
>
> >>>
>
> >>
>
> >>> > Wał to proste urządzenie i nie się w nim co urwać.
>
> >>
>
> >>>
>
> >>
>
> >>>
>
> >>
>
> >>>
>
> >>
>
> >>> No popatrz, a Polak potrafi :-)
>
> >>
>
> >>>
>
> >>
>
> >>>
>
> >>
>
> >>>
>
> >>
>
> >>> >W skrzyni były znaczące zmiany. Inne koła i inny sposób wybierania
>
> >>
>
> >>>
>
> >>
>
> >>> >biegów. W początkowym okresie produkcji zmiana powodowała wycie na
>
> >>
>
> >>>
>
> >>
>
> >>> >trzecim biegu. Szybko poprawili usterkę. Od pierwszych modeli
>
> >>
>
> >>>
>
> >>
>
> >>> >skrzynia byłą przystosowana do zamontowania V biegu.
>
> >>
>
> >>>
>
> >>
>
> >>>
>
> >>
>
> >>>
>
> >>
>
> >>> I to byla oryginalna polska konstrukcja, czy tez kupiono licencje od
>
> >>
>
> >>>
>
> >>
>
> >>> Wlochow ?
>
> >>
>
> >>>
>
> >>
>
> >>>
>
> >>
>
> >>>
>
> >>
>
> >>> J.
>
> >>
>
> >>
>
> >>
>
> >>>Nie mogę wycinać cytatów bo raz że mi się nie chce. A dwa to żeby
>
> >>
>
> >>>inni wiedzieli do jakich bzdur się odnoszę. Jakbyś napisał że
>
> >>
>
> >>>krzyżaki produkowane przez rzemiosło były gorszej jakości niż
>
> >>
>
> >>>fabryczne to bym nic nie napisał. Bo były. Ale to że widziałeś
>
> >>
>
> >>>polonezy i to od razu kilka sztuk z urwanymi wałami to zwyczajne
>
> >>
>
> >>>kłamstwo. Bzdura wyssana z palca. W`wale nie ma nic co mogło by się
>
> >>
>
> >>>urwać. Nie napiszę Ci czyja to była konstrukcja bo nie wiem i poza
>
> >>
>
> >>>tym nie ma to żadnego znaczenia. No chyba że dla Ciebie włoska była
>
> >>
>
> >>>by lepsza od polskiej. Bez względu na parametry ale na to kto zrobił.
>
> >>
>
> >>>Dla mnie istotne ze była to w tamtych czasach bardzo nowoczesna
>
> >>
>
> >>>skrzynia ze względu na rozwiązania techniczne. Na dodatek byłą bardzo
>
> >>
>
> >>>prosta w naprawie.
>
> >>
>
> >>
>
> >>
>
> >> - to niech ci sie zachce,
>
> >>
>
> >> - i niech ci sie zachce enter naciskac i na akapity dzielic, bo sie
>
> >>
>
> >> pozniej zle odpowiada
>
> >>
>
> >> - niepotrzebnych cytatow, te do ktorych sie odnosisz to zostawiasz,
>
> >>
>
> >> - nie wiem jakie byly krzyzaki, ale jesli rzemieslnicze ... to czemu
>
> >>
>
> >> fabryczne zyly tak krotko ?
>
> >>
>
> >> - auto ze zwisajaca rura to dosc charakterystyczny widok, i
>
> >>
>
> >> najwyrazniej cos sie urwalo, bo inaczej wal nie zwisa.
>
> >>
>
> >> - ja bym sie chcial dowiedziec ile polskiej mysli technicznej bylo w
>
> >>
>
> >> tej skrzyni. 100% czy 10% ..
>
> >>
>
> >> - nowoczesna ... moze i tak, tylko swiat juz robil masowo skrzynie do
>
> >>
>
> >> FWD
>
> >>
>
> >> - naprawa, no tak zalete doceniam, choc nowoczesnosc na swiecie poszla
>
> >>
>
> >> w odwrotnym kierunku - skrzynia ma miec zywotnosc dluzsza niz silnik i
>
> >>
>
> >> blachy, i w zwiazku z tym moze byc nienaprawialna.
>
> >>
>
> >>
>
> >>
>
> >> W kazdym badz razie sierry nie cenie za to ze skrzynia byla tania w
>
> >>
>
> >> naprawie a fabryczne krzyzaki duzo trwalsze od rzemieslniczych, tylko
>
> >>
>
> >> za to ze wcale ich nie musialem naprawiac :-)
>
> >>
>
> >>
>
> >>
>
> >> J.
>
> >
>
> > Daj chociaż jeden powód dla którego miałbym się starać odpisując komuś kto
zmyśla. Żeby jeszcze w zmyślaniu jakiś cel był. Polonezów praktycznie już nie ma.
Jakie dzisiaj ma znaczenie czy od był dobry czy zły. Na pewno kilkuletni Polonez nie
był gorszy od kilkuletniego jego zachodniego odpowiednika. Chociażby dlatego że
naprawiany był przy użyciu oryginalnych części zamiennych. W samochodach zachodnich
przy kursie 120 zł za jednego dolara części zamienne były tak drogie że naprawy były
wykonywane metodą drutu i sznurka. Przykłady. Remont silnika w Polonezie. Obróbka
wału i bloku na wymiary naprawcze i założenie do silnika wszystkiego nowego.
Gwarantowany przez fabrykę przebieg minimum 75% przebiegu do remontu. Inny super
zachodni samochód. Roztoczenie cylindrów, wciśnięcie tulei i roztoczenie do starych
tłoków. Na tuleje szły żeliwne rury kanalizacyjne. Panewki dorabiane. Przewidywany
przebieg 20% przebiegu do remontu. Na regeneracji sworzni i końcówek ci co mieli kasę
na
>
> obrabiarki dorobili się majątków. Jakość tak zregenerowanych części nie mieściła
się w żadnej kategorii jakościowej.
>
>
>
> Ty sie nigdy nie starasz. Znaczenie ... ot, chcemy ustalic czy polonez to znakomite
osiagniecie polskiej mysloi technicznej, czy drobny facelifting F125. Naprawiany przy
uzyciu oryginalnych czesci ? to skad narzekania na rzemieslnicze zamienniki ? Sam
narzekales. No i czemu te czesci sie zepsuly, skoro przydzial paliwa pozwalal
przejechac 300km/miesiac :-)
Polonez był zgodny z protoplastą w pięciu procentach. Facelifting to jak kształt
lusterek się zmienia a nie 95% konstrukcji. Na zachodnie samochody było tyle samo
paliwa na kartki.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.04.13 09:57 masti
- 09.04.13 10:32 Artur Maśląg
- 09.04.13 10:33 Artur Maśląg
- 09.04.13 13:48 Adam Płaszczyca
- 09.04.13 13:49 Adam Płaszczyca
- 09.04.13 15:00 Axel
- 09.04.13 15:21 Artur Maśląg
- 09.04.13 16:26 DoQ
- 09.04.13 18:16 Robert Rędziak
- 09.04.13 18:51 Artur Maśląg
- 09.04.13 19:08 tá´Ź
- 09.04.13 21:22 DoQ
- 09.04.13 21:26 DoQ
- 09.04.13 21:56 tá´Ź
- 09.04.13 21:56 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=