-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Artur Maśląg <n...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Date: Tue, 09 Apr 2013 08:41:28 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 17
Message-ID: <kk0d73$bqc$1@node2.news.atman.pl>
References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<kjefqf$8qa$1@node1.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<kjepfl$c5l$1@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<kjk9nl$9oj$1@node1.news.atman.pl> <kjkaea$n7a$1@mx1.internetia.pl>
<515db32d$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
<kjkcjs$vcl$2@mx1.internetia.pl>
<515db5bc$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
<kjkd7c$1in$2@mx1.internetia.pl>
<515db828$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
<kjke22$4ri$1@mx1.internetia.pl>
<515dbcd4$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
<515dbee1$0$1246$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@a...wkurw.org>
<51628306$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
<5163090e$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
<kjv8om$ffk$1@mx1.internetia.pl>
<51632748$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
<kjvaib$mg2$1@mx1.internetia.pl>
<1b7ouvv8gm0i8$.ffs14f8edo2t$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1365489699 12108 159.253.247.138 (9 Apr 2013 06:41:39
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 9 Apr 2013 06:41:39 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
In-Reply-To: <1b7ouvv8gm0i8$.ffs14f8edo2t$.dlg@40tude.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2488544
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-04-09 00:03, J.F. pisze:
> Dnia Mon, 08 Apr 2013 22:41:41 +0200, DoQ napisał(a):
>> Tak jeszcze w paru słowach, naszym zawsze było i będzie pod górę. Minęło
>> 24lata i dalej nic nie mamy (oprócz legend typu polskie samochody na
>> włoskiej licencji). A tacy Czesi potrafili zrobić coś samemu, od Skody
>> po Tatrę i co dało się produkować? Dało.
>
> No, o tych skodach to mozna by sie troche rozpisac.
Tak, tyle że Czesi mieli stosowane zaplecze i jakąś ciągłość.
> Niezbyt pozytywnie
> :-)
No, okres demoludów obfitował w super konstrukcje :)
Następne wpisy z tego wątku
- 09.04.13 09:09 J.F
- 09.04.13 09:17 J.F
- 09.04.13 09:31 k...@g...com
- 09.04.13 09:57 masti
- 09.04.13 10:32 Artur Maśląg
- 09.04.13 10:33 Artur Maśląg
- 09.04.13 13:48 Adam Płaszczyca
- 09.04.13 13:49 Adam Płaszczyca
- 09.04.13 15:00 Axel
- 09.04.13 15:21 Artur Maśląg
- 09.04.13 16:26 DoQ
- 09.04.13 18:16 Robert Rędziak
- 09.04.13 18:51 Artur Maśląg
- 09.04.13 19:08 tá´Ź
- 09.04.13 21:22 DoQ
Najnowsze wątki z tej grupy
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
Najnowsze wątki
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-20 "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- 2024-11-21 Strach się bać
- 2024-11-21 Koniec smrodów
- 2024-11-20 Krematorium
- 2024-11-20 Taki tam szkolny problem...
- 2024-11-20 LIR2032 a ML2032
- 2024-11-20 SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- 2024-11-21 Środa Wielkopolska => Konsultant SAP <=
- 2024-11-21 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-21 Wrocław => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-21 Kraków => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-21 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=