-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transi
t3.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.p
l!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
.POSTED!not-for-mail
From: tá´Ź
Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
<fl3dymcsb9hb$.787oql6shgcm$.dlg@40tude.net>
<1...@p...pl.invalid>
<1v9m4m8fpxo3f$.1bhf5tscjopxt.dlg@40tude.net>
<1...@p...pl.invalid>
<m...@4...net>
<6...@p...pl.invalid>
<cwnnzvfshp9w$.18tddp3b63kxu.dlg@40tude.net>
<1lpruyympn7fc.1vqvcayegbuxi$.dlg@40tude.net>
<kjebhc$tbv$1@node2.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<kjefqf$8qa$1@node1.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<kjepfl$c5l$1@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<kjk9nl$9oj$1@node1.news.atman.pl> <kjkaea$n7a$1@mx1.internetia.pl>
<kjka8r$aaq$1@node1.news.atman.pl> <kjkc8k$u4l$1@mx1.internetia.pl>
<kjkc1i$rcu$1@node2.news.atman.pl>
<515db3a6$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
<kjknmv$oia$1@node1.news.atman.pl>
X-No-Archive: Yes
User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 04 Apr 2013 21:29:01 GMT
Lines: 12
Message-ID: <515df09d$0$26703$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
X-Trace: 1365110941 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26703 80.52.166.102:36008
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2488068
[ ukryj nagłówki ]szufela wrote:
> Tak sie sklada, ze w latach 92-94 ujezdzalem 3 auta: clio williams, audi
> 200 2.2 T i wlasnie poldzia przejsciowke 1.6 ze starymi hamulcami
> (tarcze z tylu) mojego tatusia :) i ni cholery nie chcialo wyjsc, ze ta
> bujajaca sie taczka ma prawie 2x dluzsza droge hamowania od pozostalych
> aut, a uwierz zauwazylbym to.
Jak auto nie przyspiesza, to i hamulce wydają się w miarę dobre.
--
ss??q s? ??u??ou??
Następne wpisy z tego wątku
- 04.04.13 23:48 tá´Ź
- 04.04.13 23:50 masti
- 05.04.13 00:07 DoQ
- 05.04.13 15:12 RoMan Mandziejewicz
- 05.04.13 17:01 h.w.d.p.
- 05.04.13 19:36 RoMan Mandziejewicz
- 05.04.13 22:47 tá´Ź
- 05.04.13 22:47 tá´Ź
- 05.04.13 22:57 masti
- 05.04.13 23:05 tá´Ź
- 07.04.13 21:31 Tomasz Pyra
- 07.04.13 21:38 Tomasz Pyra
- 07.04.13 23:31 J.F.
- 08.04.13 00:20 Robert Rędziak
- 08.04.13 00:28 Robert Rędziak
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-27 OT musk
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-27 Kto ma PRAWNĄ rację? poseł KO mec. R. Giertych v. mec. B. Lewandowski
- 2025-01-27 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-27 Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- 2025-01-27 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-01-27 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-27 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-27 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-27 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=