-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!feeder1-2.pro
xad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.
com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostr
ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: tá´Ź
Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<1v9m4m8fpxo3f$.1bhf5tscjopxt.dlg@40tude.net>
<1...@p...pl.invalid>
<m...@4...net>
<6...@p...pl.invalid>
<cwnnzvfshp9w$.18tddp3b63kxu.dlg@40tude.net>
<1lpruyympn7fc.1vqvcayegbuxi$.dlg@40tude.net>
<kjebhc$tbv$1@node2.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<kjefqf$8qa$1@node1.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<kjepfl$c5l$1@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<kjk9nl$9oj$1@node1.news.atman.pl> <kjkaea$n7a$1@mx1.internetia.pl>
<515db32d$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
<kjkcjs$vcl$2@mx1.internetia.pl>
<515db5bc$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
<kjkd7c$1in$2@mx1.internetia.pl>
<515db828$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
<kjke22$4ri$1@mx1.internetia.pl>
<515dbcd4$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
X-No-Archive: Yes
User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 04 Apr 2013 21:06:02 GMT
Lines: 12
Message-ID: <515deb3a$0$26703$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
X-Trace: 1365109562 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26703 80.52.166.102:36008
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2488063
[ ukryj nagłówki ]Artur Maśląg wrote:
> Chcesz czy nie - Warszawy, Syreny, Fiaty maści różnej, Polonezy itd. to
> jednak polska motoryzacja. Ruska Pobieda to też w sumie jakiś
> hamerykański Chevrolet. Polscy inżynierowie się od cholery przy tym
> wszystkim narobili, by jakoś to unowocześnić, dostosować do wymagać itd.
Zajebiście unowocześnili np. Fiata 125 montując w nim stary silnik z
bodaj 1500 bo aktualnych jednostek ze 125 nie potrafiono w FSO produkować.
--
ss??q s? ??u??ou??
Następne wpisy z tego wątku
- 04.04.13 23:19 tá´Ź
- 04.04.13 23:22 szufela
- 04.04.13 23:29 tá´Ź
- 04.04.13 23:48 tá´Ź
- 04.04.13 23:50 masti
- 05.04.13 00:07 DoQ
- 05.04.13 15:12 RoMan Mandziejewicz
- 05.04.13 17:01 h.w.d.p.
- 05.04.13 19:36 RoMan Mandziejewicz
- 05.04.13 22:47 tá´Ź
- 05.04.13 22:47 tá´Ź
- 05.04.13 22:57 masti
- 05.04.13 23:05 tá´Ź
- 07.04.13 21:31 Tomasz Pyra
- 07.04.13 21:38 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-28 Ściąganie hasła frezem
- 2025-01-28 Rok 1973
- 2025-01-28 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2025-01-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-01-28 Warszawa => Młodszy Specjalista ds. wsparcia sprzedaży <=
- 2025-01-28 Poznań => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-28 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-27 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2025-01-28 nr KW to jednak dana osobowa
- 2025-01-27 Lokalizacja telefonu
- 2025-01-27 OT musk
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=