-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!feeder1-2.pro
xad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.
com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostr
ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: tá´Ź
Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<1v9m4m8fpxo3f$.1bhf5tscjopxt.dlg@40tude.net>
<1...@p...pl.invalid>
<m...@4...net>
<6...@p...pl.invalid>
<cwnnzvfshp9w$.18tddp3b63kxu.dlg@40tude.net>
<1lpruyympn7fc.1vqvcayegbuxi$.dlg@40tude.net>
<kjebhc$tbv$1@node2.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<kjefqf$8qa$1@node1.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<kjepfl$c5l$1@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<kjk9nl$9oj$1@node1.news.atman.pl> <kjkaea$n7a$1@mx1.internetia.pl>
<515db32d$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
<kjkcjs$vcl$2@mx1.internetia.pl>
<515db5bc$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
<kjkd7c$1in$2@mx1.internetia.pl>
<515db828$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
<kjke22$4ri$1@mx1.internetia.pl>
<515dbcd4$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
X-No-Archive: Yes
User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 04 Apr 2013 21:06:02 GMT
Lines: 12
Message-ID: <515deb3a$0$26703$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
X-Trace: 1365109562 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26703 80.52.166.102:36008
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2488063
[ ukryj nagłówki ]Artur Maśląg wrote:
> Chcesz czy nie - Warszawy, Syreny, Fiaty maści różnej, Polonezy itd. to
> jednak polska motoryzacja. Ruska Pobieda to też w sumie jakiś
> hamerykański Chevrolet. Polscy inżynierowie się od cholery przy tym
> wszystkim narobili, by jakoś to unowocześnić, dostosować do wymagać itd.
Zajebiście unowocześnili np. Fiata 125 montując w nim stary silnik z
bodaj 1500 bo aktualnych jednostek ze 125 nie potrafiono w FSO produkować.
--
ss??q s? ??u??ou??
Następne wpisy z tego wątku
- 04.04.13 23:19 tá´Ź
- 04.04.13 23:22 szufela
- 04.04.13 23:29 tá´Ź
- 04.04.13 23:48 tá´Ź
- 04.04.13 23:50 masti
- 05.04.13 00:07 DoQ
- 05.04.13 15:12 RoMan Mandziejewicz
- 05.04.13 17:01 h.w.d.p.
- 05.04.13 19:36 RoMan Mandziejewicz
- 05.04.13 22:47 tá´Ź
- 05.04.13 22:47 tá´Ź
- 05.04.13 22:57 masti
- 05.04.13 23:05 tá´Ź
- 07.04.13 21:31 Tomasz Pyra
- 07.04.13 21:38 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=