-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "szufela" <b...@e...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Date: Thu, 4 Apr 2013 22:26:02 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 16
Message-ID: <kjknmv$oia$1@node1.news.atman.pl>
References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl><0bf0af50-c8f6-4d4d-bf7d-bf2a
805ec630@googlegroups.com><fl3dymcsb9hb$.787oql6shgcm$.dlg@40tude.net><15
76979282.20130401181637@pik-net.pl.invalid><1v9m4m8fpxo3f$.1bhf5tscjopxt.
dlg@40tude.net><1...@p...pl.invalid><mlmoz5jd0n
mw.zhvg9fj9j75n.dlg@40tude.net><6...@p...pl.inval
id><cwnnzvfshp9w$.18tddp3b63kxu.dlg@40tude.net><1lpruyympn7fc.1vqvcayegbu
xi$.dlg@40tude.net><kjebhc$tbv$1@node2.news.atman.pl><1139075275.20130402
130829@pik-net.pl.invalid><kjefqf$8qa$1@node1.news.atman.pl><1186313552.2
0130402142252@pik-net.pl.invalid><kjepfl$c5l$1@node2.news.atman.pl><1rips
o9lazr7w.3uwfsay4el62.dlg@40tude.net><kjk9nl$9oj$1@node1.news.atman.pl>
<kjkaea$n7a$1@mx1.internetia.pl><kjka8r$aaq$1@node1.news.atman.pl>
<kjkc8k$u4l$1@mx1.internetia.pl><kjkc1i$rcu$1@node2.news.atman.pl>
<515db3a6$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-72-64-193.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1365107231 25162 89.72.64.193 (4 Apr 2013 20:27:11 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Apr 2013 20:27:11 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2488055
[ ukryj nagłówki ]>> Rozgarniety jestes jak kupa lisci i po ch.. sie wtrącasz jak nie znasz
>> kontekstu ?
>
> Dobrze się czujesz?
Doskonale, tylko ten wyzej trafil jak lysy o kant wody.
A tak w tajemnicy to ci powiem, ze z ten test hamowania, ktory opisujesz to
totalna bujda na resorach :)
Tak sie sklada, ze w latach 92-94 ujezdzalem 3 auta: clio williams, audi 200
2.2 T i wlasnie poldzia przejsciowke 1.6 ze starymi hamulcami (tarcze z
tylu) mojego tatusia :) i ni cholery nie chcialo wyjsc, ze ta bujajaca sie
taczka ma prawie 2x dluzsza droge hamowania od pozostalych aut, a uwierz
zauwazylbym to.
sz.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.04.13 22:50 Michał Baszyński
- 04.04.13 22:54 masti
- 04.04.13 23:06 tá´Ź
- 04.04.13 23:19 tá´Ź
- 04.04.13 23:22 szufela
- 04.04.13 23:29 tá´Ź
- 04.04.13 23:48 tá´Ź
- 04.04.13 23:50 masti
- 05.04.13 00:07 DoQ
- 05.04.13 15:12 RoMan Mandziejewicz
- 05.04.13 17:01 h.w.d.p.
- 05.04.13 19:36 RoMan Mandziejewicz
- 05.04.13 22:47 tá´Ź
- 05.04.13 22:47 tá´Ź
- 05.04.13 22:57 masti
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=