eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMit zajebistych hamulców w PolonezieRe: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!eternal-septe
    mber.org!feeder.eternal-september.org!mx05.eternal-september.org!.POSTED!not-fo
    r-mail
    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Date: Wed, 3 Apr 2013 20:28:15 +0000 (UTC)
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 25
    Message-ID: <kji3cv$7dk$4@dont-email.me>
    References: <kjffcf$pn7$1@dont-email.me> <kjfh66$ei8$2@dont-email.me>
    <kjfhmt$i21$1@dont-email.me> <kjfj8s$m5r$2@dont-email.me>
    <7...@g...com>
    <1wrsl8esqao86.1mxjmoc9uwdel$.dlg@40tude.net>
    <kjgoas$im4$3@dont-email.me> <b...@4...net>
    <kjhur1$7cp$5@dont-email.me>
    <1g37tb3av3idx$.12vg6ks1vqrof$.dlg@40tude.net>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 3 Apr 2013 20:28:15 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="7e2537d541f18107f7925602afb21d05"; logging-data="7604";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX183btYCYe+u3nTAO2e5RvxO"
    User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
    Cancel-Lock: sha1:PvgatycFWlRcyBf5g5pZfnlQBKo=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487842
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia pięknego Wed, 03 Apr 2013 21:28:34 +0200 osobnik zwany Tomasz Pyra
    napisał:

    > Dnia Wed, 3 Apr 2013 19:10:25 +0000 (UTC), masti napisał(a):
    >
    >> no nie w rajdach. To było do wyscigów torowych robione. A i tak nie
    >> zawsze przeżywało wyscig.
    >
    > Swoją drogą też widać jaki postęp się dokonał jeśli chodzi o silniki...
    >
    > Od 89 roku Honda produkowała seryjne wolnossące silniki co miały 100+KM
    > z litra i nadal wręcz legendarną żywotność. O potencjale tuningowym nie
    > wspominając.

    przede wszystkim dzięki nowym materiałom i technologiom obróbki.
    Ale trzeba pamiętać, że silnik od malucha był po prostu tani w produkcji
    i łatwy w utrzymaniu. A to był cel jego stworzenia.



    --
    Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: