-
X-Received: by 10.49.127.145 with SMTP id ng17mr939741qeb.9.1364837859626; Mon, 01
Apr 2013 10:37:39 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.49.127.145 with SMTP id ng17mr939741qeb.9.1364837859626; Mon, 01
Apr 2013 10:37:39 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!t2no29296525qal.0!news-out.g
oogle.com!v17ni6816qad.0!nntp.google.com!ca1no19876595qab.0!postnews.google.com
!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Mon, 1 Apr 2013 10:37:39 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <kjcauv$noa$1@mx1.internetia.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.175.5.131;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 31.175.5.131
References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
<5159ac86$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
<kjcauv$noa$1@mx1.internetia.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <1...@g...com>
Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
From: k...@g...com
Injection-Date: Mon, 01 Apr 2013 17:37:39 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487531
[ ukryj nagłówki ]W dniu poniedziałek, 1 kwietnia 2013 17:52:02 UTC+2 użytkownik DoQ napisał:
> W dniu 2013-04-01 17:49, t? pisze:
>
>
>
> > Tak, tylny napęd dawał niezwykłą przyjemność obcowania z 70-konnym OHV z
>
> > wałem na 3 podporach, pamiętającym czasy poprzednika Fiata 125.
>
>
>
> Teraz już się nie robi takich silników tylko jednorazówki na 300kkm :(((((
>
>
>
> Pozdr.
Nie na 300tysięcy a do 300 tysięcy. A jak by wejść w szczegóły to na 200 tysięcy.
Powód jest prosty. tanie samochody wedłyg badań prowadzonych przez producentów przez
7-8 lat robią przeciętnie do 150 tysięcy kilometrów. Wszystko w nich jest obliczone
na niewiele większy przebieg niż 150 tysięcy. Jak by robili masowo sprzedawane auta
na 300 tysięcy przebiegu to by były sporo droższe bo potrzeba by ich było o połowę
mniej.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.04.13 19:41 DoQ
- 01.04.13 19:42 Robert Rędziak
- 01.04.13 19:47 DoQ
- 01.04.13 19:51 MadMan
- 01.04.13 19:55 DoQ
- 01.04.13 19:57 Robert Rędziak
- 01.04.13 20:00 Robert Rędziak
- 01.04.13 20:04 Robert Rędziak
- 01.04.13 20:11 Robert Rędziak
- 01.04.13 20:21 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 01.04.13 20:30 DoQ
- 01.04.13 20:33 DoQ
- 01.04.13 20:44 Robert Rędziak
- 01.04.13 20:46 tá´Ź
- 01.04.13 21:01 h.w.d.p.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
Najnowsze wątki
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer PIS
- 2025-02-19 Ogrodzenie dla krów szkockich "Highland"
- 2025-02-19 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-19 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-19 Białystok => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-19 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-19 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-19 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-19 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-19 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-02-19 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-19 Nigdy
- 2025-02-19 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=