  • 21. Data: 2010-04-01 09:12:52
    Temat: Re: Miśkowe pułapki
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tadeusz ...@s...onet.pl ...

    > Na moją znajomość Policji (a znam ich trochę, włącznie z jednym
    > byłym komendantem wojewódzkim) to Policja w najlepszym wypadku
    > będzie gdzieś w drugiej pięćdziesiątce czynników, które na to wpłynęły...

    Mysle, ze troche przesadzasz.
    IMO sa jednym z glownych czynników (globalnie, nie w kontekscie twojej
    ulicy)
    Ale to nie znaczy, ze nie duzym kosztem nie mogloby byc duzo lepiej.

  • 22. Data: 2010-04-01 09:42:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:

    > swieci nie sa, ale wierz mi nie chcialbys pracowac jako policjant (nie
    > mowie tu stricte o drogówce

    A my właśnie o drogówce.

    a ogolnie, drogowka to tylko wydzial z calej
    > organizacji).
    > w duzej mierze sa porzadnymi ludzmi

    Mniej więcej tak samo jak gangsterzy od wymuszania haraczy.
    Różnica żadna.

  • 23. Data: 2010-04-01 09:54:29
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Michał Gut pisze:
    > do formacji powinienes. to nie oni stanowią przepisy, oni je mają
    > obowiazek egzekwowac

    dokładnie, a poza tym bardzo często wykazują się wyrozumiałością,mnie
    zatrzymali wczoraj za przekroczenie prędkości o 20km/h z groszami, bo
    akurat wyprzedzałem tira. Dostałem pouczenie :)

    --
    krzysiek82

  • 24. Data: 2010-04-01 09:56:57
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
    > Bo?

    Bo to także są ludzie, chyba wystarczy nie?

    > Nie osłabiaj mnie. Nie są fizycznie w stanie egzekwować wszystkiego,
    > muszą sobie coś wybierać. Mogą wybierać mądrze lub głupio. Wybierają
    > głupio.

    to jest twoje zdanie, chociaż nie ukrywam masz rację czasami można
    trafić na policjanta debila.

    --
    krzysiek82

  • 25. Data: 2010-04-01 09:57:49
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
    > Właśnie tak, wybierają wg. klucza finansów, a nie bezpieczeństwa.

    instytucja jak każda inna, musi zarabiać :) mnie się także to nie podoba.

    --
    krzysiek82

  • 26. Data: 2010-04-01 09:59:05
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > odpowiedz na 3 pytania:
    > -dostales w ciagu ostatniego roku wpierdol od bandyty?
    > -okradli ci dom w ciagu ostatniego roku?
    > -a moze wybili ci choc gowniarze szybe w samchodzie w
    > ostatnim roku?

    Uważasz że to zasługa policji (poniekąd tak, ale nie do tego
    stopnia jak Ci się wydaje)? Myślałem że policja łapie
    przestępców PO, a nie PRZED czynem ;-). Czyli nawet jak ich
    złapie, to już i tak:
    -dostałeś wpiedol,
    -okradli Ci dom,
    -wybili szybę ;-)
    Poza tym weź mnie nie rozbawiaj. Od lat "walczę" o częstsze
    wizyty w swojej dzielnicy choćby jednego patrolu pieszego
    (mieszkam na peryferiach). Zwłaszcza w godzinach 20-23,
    kiedy pod Żabką najwięcej żulików urządza sobie głośne
    popijawy pod oknami. I co? I g... A nad ranem chodnikiem nie
    można przejść, po balangi kończą się z reguły rytualnym
    tłuczeniem flaszek... Ale za to potrafią niejeden raz stanąć
    przy ulicy (w tym samym miejscu, gdzie octy chlają pare
    godzin wcześniej) np. o... 2-3 w nocy i zatrzymywać
    kierowców, których wtedy jedzie może ze 3 na godzinę ;-).
    Kolejny przykład, choćby z ostatniego piątku:
    W Szczecinie jest ulica Szafera. Na przejściu dla pieszych
    ktoś potrącił człowieka. Mocno poszkodowany leży na ulicy od
    jakiegoś już czasu, zrobił się totalny korek z dwóch stron.
    Nie ma policji, nie ma pogotowia, sznur aut po 200-300
    metrów i następne wjeżdżają w zakorkowaną ulicę. A kilkaset
    metrów obok, na Wojska Polskiego, przewrócił się motocykl. I
    co widzę? Prawie pusta ulica (są dwa pasy) gościa już
    zabrali bo go nie ma, maszyna leży na samochodzie, a obok...
    dwa radiowozy na kogutach i radośni stróże prawa :-)).
    Pytanie zasadnicze PO CO DWA? Czy jeden nie może przejechać
    tych kilkuset metrów i zacząć kierować ruchem żeby auta nie
    wjeżdżały w zakorkowaną ulicę? Ale po co, przecież trzeba by
    było wysiaść z radiowozu i trochę popracować... Nie wierzę
    że dyspozytor nie wiedział o położeniu patroli, po prostu w
    tej firmie organizacja to obcy termin (chyba że
    przestępcza)...
    Nie chce mi się wymieniać dalszych jaskrawych przykładów
    tego typu, bo szkoda mi czasu...
    I dalej będziesz mówił o szacunku, jakim powinniśmy ich
    darzyć?
    Ufff.... trochę mnie poniosło z pisaniem ;-)))

  • 27. Data: 2010-04-01 10:14:09
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Robert_J pisze:
> [...]
    > peryferiach). Zwłaszcza w godzinach 20-23, kiedy pod Żabką najwięcej
    > żulików urządza sobie głośne popijawy pod oknami. I co? I g...

    prosta sprawa, jeden z żulików musi dostać wpierdol, następnego dnia nie
    będzie już tam żadnego. Oczywiście jeśli ich zachowanie to nie tylko
    darcie mordy a np niszczenie mienia itp itd. Ja miałem niedawno taką
    nieprzyjemność w sklepie w mojej okolicy, pojechałem po (browary) wracam
    a tam dwóch typków opartych o moje auto. Tak że nie mogłem cofnąć,
    zwróciłem uwagę nic to nie dało, więc wsiadłem w auto i zacząłem cofać,
    jeden z nich uderzył łokciem w szybę, wysiadłem uderzyłem go pięścią w
    twarz, poszedł w krzaki drugi uciekł po temacie. Wczoraj także byłem w
    tym sklepie i już nikogo tam nie było. Ale stojąc przy ladzie zerkałem
    czy się ktoś nie pojawił z młotkiem i mi szyb nie wybija :)

    --
    krzysiek82

  • 28. Data: 2010-04-01 10:24:36
    Od: to <t...@a...xyz>

    Michał Gut wrote:

    > statystycznie rzecz biorac mozna wygac 6tke w duzego lotka.

    Znasz kogoś, kto trafił 6-tkę 15 razy pod rząd?

    --
    cokolwiek

  • 29. Data: 2010-04-01 10:45:55
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > instytucja jak każda inna, musi zarabiać :) mnie się także to nie podoba.

    to wy nie wiecie ze policja nic z tego nie ma? wszystko idzie przeciez do
    budzetu

  • 30. Data: 2010-04-01 10:48:08
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Znasz kogoś, kto trafił 6-tkę 15 razy pod rząd?

    lol
    nie :) ale kolacze mi sie po glowie ze ktos wygral 2 razy