  • Data: 2010-04-01 11:47:10
    Temat: Re: Miśkowe pułapki
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert_J" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hp1jof$d4h$1@inews.gazeta.pl...
    > Uważasz że to zasługa policji (poniekąd tak, ale nie do tego stopnia jak
    > Ci się wydaje)? Myślałem że policja łapie przestępców PO, a nie PRZED
    > czynem ;-). Czyli nawet jak ich złapie, to już i tak:
    > -dostałeś wpiedol,
    > -okradli Ci dom,
    > -wybili szybę ;-)

    Ale jak ich złapią i przy odrobinie społecznego szczęścia posadzą to ta
    ekipa przez jakiś czas nikomu nie zaszkodzi i dopóki nie pojawi się nowa to
    ludzie mają spokój. Kilka lat temu na osiedlach grasowała banda rozbijająca
    lusterka. Szli wieczorem przez osiedla jak taran. Trwało to niestety kilka
    lat, ale od jakiegoś czasu jest spokój. Nie sądzę by samodzielnie
    zaprzestali tej formy bandytyzmu.
    neelix