  • Data: 2017-01-27 12:43:58
    Temat: Re: Minister spowodował wypadek
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:a...@n...neos
    trada.pl...
    On Thu, 26 Jan 2017 15:32:56 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Poprosze o statystyki ile razy rocznie są takie napasci uzasadniajace
    >ucieczkę.

    A tu akurat wystarczy, ze istnieje taka mozliwosc.

    >Przed kim tym razem uciekali w Toruniu?

    W tej czesci to ja tylko o montazu ogranicznikow.

    >Bezpiecznie i szybko to jest oksymoron.

    Patrzysz tylko w/g ruchu drogowego, a tu chodzi o zagrozenie z innej
    strony.
    Tacy Francuzi wynajma np ruskich bandytow i kaza Macierewicza zabic
    :-)

    A oksymoron ... nie, az taki calkiem to nie, wiem po sobie :-)

    J.