    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Mikroskop
    Date: Wed, 12 Dec 2018 08:24:52 +0100

    W dniu 11.12.2018 o 23:26, Adam pisze:
> [...]
    792529.html?lkid=17325475&fbclid=IwAR0cTHMABvYxhq6uM
    wAPS-nzweZGiEzXn7bU2M-Uop9ExJj0rPCNGFg3n7w

    > Tak sobie myślę:
    > Starsze aparaty kompaktowe (np Sony DSC-H50) oraz lustrzanki miewały
    > wyjścia video - component albo composite.
    > W lustrzance o tyle lepiej, że można jeszcze założyć inny obiektyw.
    >
    > Może udało by się jakiegoś takiego starego ale sprawnego zanabyć i
    > używać. Śmiem twierdzić, że jakość takiego zestawu będzie o niebo lepsza
    > niż współczenych chińskich wynalazków z plastikowym niby-obiektywem.

    1. Lutujecie, kombinujecie konstruujecie układy elektroniczne. ale
    mikroskopu nie zrobicie? Dziwne.
    2. lustrzanka z obiektywem, nawet sony alfa100 (ma wyjście av) jest o
    wiele tańsza niż 500 usd. tyle że to nie korzystne rozwiazanie
    3. głębia ostrości w przypadku tych zastosowań, ma być jak naj większa,
    czyli odwrotnie niż w lustrzankach. więc jak to osiągnąć? Zmniejszając
    wielkość matrycy. czyli lepsza w tym zastosowaniu będzie matryca kilku
    megapikselowej kamerki usb, niż sony alfa.

    Zrobił bym taki mikroskop, ale boję sie ze pierdylion ludzi już takie
    coś wcześniej poskładało. mnie narazie wystaczą okulary do lutowania,
    ale z drugiej strony smd 0.25mm nie lutuje.
    ToMasz