  • 1. Data: 2013-08-01 10:26:17
    Temat: Mikroprocesor 8080
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    Dzień Dobry!
    Miałem kiedyś książkę o tytule jak w temacie.
    To był rok 1985. Pożyczałem ją komuś i już nie wróciła.
    Myślę sobie - to kupię. Szukałem wczoraj i nie znalazłem.
    Może tytuł był nieco inny, ale ważne, że:
    Okładka była biała, miała na okładce chyba kwadraciki w kolorze czerwonym i
    żółtym.
    Okładka była też wykonana z połyskiem.
    Myślę, że w tym gronie ktoś będzie pamiętał, bądź miał na półce.
    Byłbym wdzięczny za podpowiedź dotyczącą wydawnictwa, dokładnego tytułu i
    autora.
    Pozdrawiam,
    Sylwester Łazar

  • 2. Data: 2013-08-01 12:57:58
    Temat: Re: Mikroprocesor 8080
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    czy to nie był czasem cykl (tylko jak on się nazywał) USE czy jakoś tak?
    wydawnictwo WNT...

  • 3. Data: 2013-08-01 14:02:28
    Od: Paweł Sujkowski <s...@n...com>

    Witam

    U mnie na półce w temacie 8080 stoi "Układy mikroprocesorowe 8080/8085 w
    modułowych systemach sterowania" Pieńkosz, Moszczyński, Pluta WKił
    Warszawa 1988. Okładka czarna, twarda i płócienna ale z tego co pamiętam
    miała obwolutę. Nawet na torturach sobie nie przypomnę jakiego koloru.
    Może to i to? Pozdrawiam.

    Paweł Sujkowski

  • 4. Data: 2013-08-01 14:51:09
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

> [...]
    > Warszawa 1988. Okładka czarna, twarda i płócienna ale z tego co pamiętam
    > miała obwolutę. Nawet na torturach sobie nie przypomnę jakiego koloru.
    Niestety. To nie to.
    Byłem w podstawówce, jak to czytałem, a w 1988, to już Technikum :-)
    Aż dziw bierze, że nie mozna tego znaleźć w google.

    --
    -- .
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2013-08-01 14:52:41
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > czy to nie był czasem cykl (tylko jak on się nazywał) USE czy jakoś tak?
    > wydawnictwo WNT...
    Raczej nie.
    Była to pojedyncza pozycja, ładnie wydana,
    bez obwoluty.
    Kartki nie wypadały, okładka biała, błyszcząca.
    Gruba na około 3 cm.
    Za nic nie pamiętam autora :-(
    S.

  • 6. Data: 2013-08-01 15:10:06
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Sylwester Łazar napisał:

    > Niestety. To nie to.
    > Byłem w podstawówce, jak to czytałem, a w 1988, to już Technikum :-)
    > Aż dziw bierze, że nie mozna tego znaleźć w google.

    Mogę tylko podtrzymać ducha poszukiwań i potwierdzić, że to wszystko nie
    są halucynacje. Też pamiętam książkę w białej miękkiej okładce na temat
    procesora Intel 8080. Wydana pod koniec lat siedemdziesiątych. Miałem,
    kupiłem, ale komuś oddałem, więc nic więcej nie mam do dodania.

    --
    Jarek

  • 7. Data: 2013-08-01 15:19:36
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

> [...]
    > Była to pojedyncza pozycja, ładnie wydana,
    > bez obwoluty.
    > Kartki nie wypadały, okładka biała, błyszcząca.

    Może też w ten sposób poszukaj, np.:
    http://www.antykwariat-bazar.pl/katalog/informatyka/
    602

    --
    Michał

  • 8. Data: 2013-08-01 15:25:00
    Od: morghul <m...@t...pl>

    Kwadraciki to popularny motyw był ;) tylko kolory nie pasują:
    http://img16.allegroimg.pl/photos/oryginal/32/30/98/
    12/3230981217
    http://img01.allegroimg.pl/photos/oryginal/32/86/96/
    86/3286968633
    http://img04.allegroimg.pl/photos/oryginal/32/91/97/
    63/3291976345

    Nic innego nie znalazłem :)

    morghul

  • 9. Data: 2013-08-01 16:31:39
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > http://img16.allegroimg.pl/photos/oryginal/32/30/98/
> [...]
    Nic z tego.
    Tam było kilka kwadratów zdaje się w jednym dolnym rogu, ale moge się mylić.
    Chyba były też w obwódce - jakoś tak tworząc trójkąt.
    S.

  • 10. Data: 2013-08-01 17:12:26
    Od: Maciej Milinkiewicz <n...@e...pl>

    Dnia 2013-08-01, o godz. 10:26:17
    Sylwester Łazar <i...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > Myślę, że w tym gronie ktoś będzie pamiętał, bądź miał na półce.
    > Byłbym wdzięczny za podpowiedź dotyczącą wydawnictwa, dokładnego

    Może:
    http://alpha.bn.org.pl/search~S5*pol?/tmikroprocesor
    /tmikroprocesor/1%2C31%2C41%2CB/frameset&FF=tmikropr
    ocesory+i+mikrokomputery+8080&1%2C1%2C

    ewentualnie:
    http://alpha.bn.org.pl/search~S5*pol/?searchtype=t&s
    earcharg=mikroprocesor&searchscope=5&sortdropdown=c&
    SORT=D&extended=0&searchlimits=&searchorigarg=tmikro
    procesor

    Pozdrawiam
    MM

    --