  • From: badworm <n...@p...pl>
    Subject: Re: Mikropascal na AVR'y - co o tym sądzicie ??
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Mon, 9 Jan 2012 20:48:08 +0100

    Dnia Mon, 9 Jan 2012 01:04:42 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Jasne. Ale przydałby się jakiś link....

    Prosisz - masz: http://sklep.avt.pl/p/pl/485505/kurs+c.html Nie wiem
    nawet, czy PDFy z tym kursem (był publikowany od maja 2005) nie są
    dostępne za darmo w archiwym EdW na Elportalu.
    > Myslę, że programowanie jest prostsze. Problem jest w samych
    > początkach i "oczywistych" kruczkach.

    Tamten kurs jest naprawdę przystępnie napisany. Wyjaśnione są podstawowe
    zagadnienia odnośnie instalacji i konfiguracji pakietu WinAVR+AVR
    Studio, struktury plików makefile itp. sprawy. Jeśli zaś chodzi o sprzęt
    do ćwiczeń to po kilku próbach z różnymi płytkami skończyłem na tym:
    http://obrazki.elektroda.net/97_1326138021.jpg
    Wzór PCB do tego masz tutaj:
    http://elportal.pl/ftp_05/201008szkola169.zip (paczka 169hoffmann.zip w
    środku). Proste i najlepsze - co będziesz potrzebował to sobie
    podłączysz a w gruncie rzeczy złącza śrubowe dają najpewniejszy styk i
    są najszybsze. Może też być jakaś płytka stykowa ale mi one nie leżą pod
    AVRy ze względu na dwurzędowe złącze programatora - taki sobie przyjąłem
    standard.
    GG#2400455 ICQ#320399066