  • Data: 2012-01-09 09:49:56
    Temat: Re: Mikropascal na AVR'y - co o tym sądzicie ??
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Am 09.01.2012 01:02, schrieb RoMan Mandziejewicz:
    > Hello Sebastian,
    >
    > Monday, January 9, 2012, 12:13:56 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Tak, jak pisałem wcześniej - Pascal to vyło ponad 20 lat temu - jakis
    > wczesny TurboPascal. No i wczesniej na Spectrum - tam to była sama
    > przyjemność ;) Ale w tamtych czasach wszystko było przyjemnością ;D

    > Hmmm...

    > Spamowany tu Multitool może być?
    http://allegro.pl/multitool-programator-avr-usb-stk5
    00v2-rs232-i2c-i2026388624.html

    > Zadziala z powyższym? W aukcji jest mowa o AVRStudio, Ty proponujesz
    > WinAVR...

    > :)

    > A ro STK500?

    > To właśnie nęci. Bo wielu klientów koniecznie chce wciskać uC
    > wszędzie a mi jest trudno odpowiadać na pewne pytania, nie znając
    > mozliwości.

    RoMan,

    weź sobie kup MLaunchPad od TI. Kosztuje straszne pieniądze, konkretnie
    4.30$ z przesyłką. Masz płytkę z międzymordziem USB do programowania
    tego, dwa procesory, a soft ściągasz sobie ze strony TI. W komplecie
    jest też kabel USB, gdzieniegdzie płacisz już tyle za sam kabel ;-).

    Waldek