  • Data: 2012-01-09 00:02:49
    Temat: Re: Mikropascal na AVR'y - co o tym sądzicie ??
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 01/08/2012 05:44 PM, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Problem w tym, że ja potrzebuję podpowiedzi na jeszcze niższym
    > poziomie - czyli od jakiegoś zestawu startowego - programator, płytka
    > uruchomieniowa, i komlet softu, który umożliwi mi uruchomienie
    > migającej diody bez wielomiesięcznego kopania w Sieci. Już wiem, że
    > programatory mają jakiś swój standard i warto kupić taki, który tego
    > się trzyma.

    Arduino.
    Masz dużo gotowych dodatków, w sieci jest bardzo dużo materiałów,
    powstało sporo wersji rozszerzonych czy specjalizowanych do określonych
    zastosowań. Jeśli nie odpowiada Ci C/C++, możesz korzystać z arduinowego
    środowiska programistycznego i pisać w wiring. Radzą sobie z tym tysiące
    komputerowych analfabetów, więc dla Ciebie opanowanie programowania nie
    powinno być żadnym wyzwaniem. Migać diodką będziesz w max. 5 minut od
    wyjęcia płytki z pudełka.

    j.