  • Data: 2012-10-02 13:17:45
    Temat: Re: Mikrokontroler potrafiący zmierzyć swoje zasilanie
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-02 13:03, Waldemar Krzok pisze:
    > Jak to ładnie piszą wyżej dupy nie podskoczysz. 99% procków ma Vmax
    > rzędu 3.6V. Gotowe scalone balancery ciebie nie interesują?

    Atiny ma 5.5V chyba.

    Gotowe rozwiązania są mało uniwersalne, są to rozwiązania na określoną
    ilość ogniw, określonego typu, mało skalowalne jeśli chodzi o prąd i na
    dodatek trudno dostępne co znaczy, że będą raczej drogie.

    Masz jakiś konkretny układ na myśli?
    Nie przeglądałem tego rynku z dwa lata już.

    --
    AWa.