  • 51. Data: 2016-03-31 23:43:03
    Temat: Re: Mikrokontroler od Raspberry Pi w swoim projekcie?
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 31 Mar 2016 19:54:28 +0100, AlexY napisał(a):

    > Tylko tak naprawdę to nie jest problem, szpiegowani jesteśmy z adblokiem
    > czy bez, raczej tu widać wyraźnie że śledzenie użytkownika jest już
    > bardzo zaawansowane skoro rozpoznało na innym urządzeniu. Do zachowania
    > większej anonimowości konieczne są troszkę inne zabiegi niż sam adblock.

    Wiem, że to nie rozwiązuje problemu do końca ale skoro Adblock jest w
    stanie zlikwidować reklamy z personalizowaną treścią, to nikt z takiego
    śledzenia zysku nie będzie miał. A skoro coś nie przynosi zysku, to
    trzeba z tego zrezygnować.

    PS. Tak, wiem, jestem niepoprawnym optymistą :P
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 52. Data: 2016-04-01 09:59:46
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

    > (...) raczej tu widać wyraźnie że śledzenie użytkownika jest już
    > bardzo zaawansowane skoro rozpoznało na innym urządzeniu.

    Ja obstawiam, że na obu urządzeniach był zalogowany
    użytkownik googla (gmail na przykład).
    Też tak miałem, po jawnym wylogowaniu z gmaila na komputerze
    objawy znikły.

    Pozdrowienia,
    MKi

  • 53. Data: 2016-04-01 23:48:25
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "badworm"

> [...]

    stanie zlikwidować reklamy z personalizowaną treścią, to nikt z takiego
    śledzenia zysku nie będzie miał. A skoro coś nie przynosi zysku, to
    ---
    Chyba straty nie będzie miał. Zysk może mieć.

  • 54. Data: 2016-04-02 16:36:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <s...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > W dniu wtorek, 29 marca 2016 18:32:29 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > www.morele.net/komputer-gigabyte-brix-gb-bace-3150-7
    68446/

    > Sledza.
    >
    > Teraz wejdz sobei do jakiegos sklepu typu zalando i obejrz pare
    > biustonoszy.
    >
    > Zupełnie miło się potem na inne stronki wchodzi :)

    Lubię to! :-)

    > I reakcja jest szybka, dosłownie minuty...

    U mnie reakcja jest szybsza, jakieś 20-40 sekund :-)))))

  • 55. Data: 2016-04-02 23:44:47
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    W dniu 24.03.2016 o 11:40, Waldemar pisze:

    > używamy w dużych ilościach (znaczy jakaś setka już jest "w świecie").

    A możesz mnie oświecić jak to wygląda pod względem "prawnym"?
    Załóżmy, że chcę coś zrobić na R-Pi i sprzedawać - niby powinienem
    udostępnić kod - ale jest przecież dostępny... OK, a swoje skrypty też
    mam udostępnić?

    --
    Mirek.