    From: Marek Lewandowski <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Mikrofon niskich czestotliwosci
    Date: Mon, 28 Mar 2011 09:25:12 -0700 (PDT)

    On Mar 28, 11:39 am, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > Kontrabas, jak sama nazwa wskazuje, gra w oktawie zwanej kontr -
    > najni sza struna, to ok. 41Hz. Wi cej tutaj:http://pl.wikipedia.org/wiki/Kontrabas

    A na jaka f nastrojone sa wszy?

    > Bez urazy - ja si naprawd nie czepiam. Zapyta em z ciekawo ci,
    > poniewa jako ma olat si tym tematem interesowa em i mocno mnie
    > zdziwi o Twoje twierdzenie.

    Bez urazy, ale jak Piotr slusznie zauwazyl, to napisalem "Bo generuje
    taka orkiestra...". Jesli nie dosc jasno: w powietrzu jak taka
    orkiestra gra, to znaczy, ilestam muzykow zawija na swoich
    instrumentach, dyrygent macha, sciany stoja i odbijaja, budynek sie
    starzeje a na zewnatrz tramwaj jezdzi, do mikrofonu docieraja dzwieki
    w zakresie wykraczajacym poza interesujacy nas zakres w obie strony.
    Rejestrowac natomiast chcemy tylko te czesc, ktora dla odbiorcy jest
    istotna. Dodatkowo, interesuje nas tylko ta czesc przenoszona
    powietrzem...

    Marek