  • 11. Data: 2013-03-24 07:25:11
    Temat: Re: Mijanka a ciecie
    Od: "Baczek" <b...@k...pl>

    > Ja z twojej wypowiedzi zrozumiałem dokładnie 0. Poproszę o dopisanie do
    > listy imbecyli nie rozumiejących tego jasnego wykładu.

    Ja nie daje rady.

  • 12. Data: 2013-03-24 08:17:39
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Jadę sobie dzisiaj osiedlową dróżką.
    OK.

    > Mijanka.
    Jaka k. "mijanka" ?

    > Że po prawej stały ciecie to by się nie zhańbić bliskim kontaktem biorę ją
    > z lewej.
    Dozorcy stali po prawej stronie jezdni?

    > Zatrzymują, że pod prąd jadę ... to nawracam i jadę jeszcze raz.
    I dozorcy Cię zatrzymali? Kazali zawrócić? I kogo Ty chcesz nawracać i na
    jaką wiarę?

    > Nie ma k.. żadnego pod prąd.
    Domyślam się, że nie ma oznakowania świadczącego o tym, że jesteś na drodze
    jednokierunkowej?

    > Ciecie nie widzą, że tę mijankę można równie dobrze wziąć prawą jak i lewą
    > bo to zwykły rozjazd jest, co prawda z nakazem omijania, ale z drugiej
    > strony co nie implikuje jednokierunkowości od mojej.
    Czyli występuje tam jakiś "nakaz"... Bądź łaskaw przytoczyć, który znak z
    grupy "C" tam występuje.
    I skoro tam występuje, jest prawidłowo umiejscowiony, to należałoby się do
    niego stosować.

    > Jeszcze cieć, że najbliżej prawej.
    Czyli dozorca chciał, żebyś jechał najbliżej prawej krawędzi jezdni?
    Poniekąd ma rację w związku z art 16 pkt. 2 PORD

    > Pomyśleć, że takie matoły na drogach kontrolują naszą jazdę.
    No właśnie, pomyśleć, że takie matoły jeżdżą po drogach...

    To teraz pokaż np. w google maps, które miejsce Cię tak zafrapowało i
    następnym razem olej dozorców - nie mają prawa Cię zatrzymywać na drogach
    publicznych... :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 13. Data: 2013-03-24 08:26:05
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-03-24 07:25, Baczek pisze:

    > Ja nie daje rady.

    Cieniasy LOL
    Ja zrozumiałem pierwsze i ostatnie zdanie :D

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 14. Data: 2013-03-24 11:02:34
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 24 Mar 2013 08:26:05 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):

    > Ja zrozumiałem pierwsze i ostatnie zdanie :D

    Ale się obśmiałem, dzięki :)
    --
    Jacek

  • 15. Data: 2013-03-24 18:51:39
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Im wolniej się czyta, tym bardziej twój tekst jest pozbawiony sensu.

    Rozumiem, że za trudne, ale w którym miejscu

  • 16. Data: 2013-03-24 21:08:55
    Od: Bernd <a...@d...pl>

    W dniu 2013-03-24 07:01, John Kołalsky pisze:

    > A przeczytałeś wolno i ze zrozumieniem ?

    Kiedyś było takie powiedzenie. Jak ci ktoś powie, że jesteś głupi to
    możesz go olać. Jak ci to powiedzą przynajmniej dwie osoby to powinieneś
    się już nad sobą zastanowić.

  • 17. Data: 2013-03-24 21:38:21
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2013-03-24 21:08, Bernd pisze:

    > Kiedyś było takie powiedzenie. Jak ci ktoś powie, że jesteś głupi to
    > możesz go olać. Jak ci to powiedzą przynajmniej dwie osoby to powinieneś
    > się już nad sobą zastanowić.

    Chyba tak to było:
    Jak jedna osoba mówi Ci, że jesteś koniem to się nie przejmuj;
    Jak dwie - spojrzyj w lustro;
    Jak trzy to kup sobie wędzidło!

    --
    /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
    /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

  • 18. Data: 2013-03-25 11:18:01
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Bernd" <a...@d...pl>

    > Kiedyś było takie powiedzenie. Jak ci ktoś powie, że jesteś głupi to
    > możesz go olać. Jak ci to powiedzą przynajmniej dwie osoby to powinieneś
    > się już nad sobą zastanowić.

    Co sugerujesz ?

  • 19. Data: 2013-03-25 11:18:33
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "ZIWK" <w...@o...pl>

    > Chyba tak to było:
    > Jak jedna osoba mówi Ci, że jesteś koniem to się nie przejmuj;
    > Jak dwie - spojrzyj w lustro;
    > Jak trzy to kup sobie wędzidło!

    Hehe

  • 20. Data: 2013-03-25 20:37:35
    Od: Bernd <a...@d...pl>

    W dniu 2013-03-25 11:18, John Kołalsky pisze:

    > Hehe

    Raczej icha icha względnie patataj