  • Data: 2013-03-22 12:46:36
    Temat: Re: Migracja SSD na SSD
    Od: Salata <s...@i...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "BUNIEK" <m...@i...pl> wrote:
    > Ostatnio do klonowania dysków używałem z powodzeniem - http://clonezilla.org/.
    >
    > Buniek

    Rzeczywiście Clonezilla najlepiej dała radę. Znalazłem jakiś stary Pendrive
    z Hirem's Boot CD o tam to było. 7 minut i migracja z jednego SSD na drugi
    SSD gotowa. Alignement dysku w porządku. Polecam. Vertex4 działa równie
    szybko jak poprzedni Adata S511 na Sandforce.
    Mam nadzieje ze będzie równie niezawodny.

    --
    regards Marcin