  • Data: 2009-10-28 05:44:12
    Temat: Re: Migoczące lampki - czyli Boże Narodzenie cały rok
    Od: Artur Frydel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Day Tue, 27 Oct 2009 19:02:11 +0000, DooMiniK wrote:

    > [...]
    >
    > Czemu prawie zawsze wybierasz, co czytasz? Przecież napisałem,
    > jakie mam na to swoje rozwiązanie.

    Ale inwazyjne :) Jezeli sprzet jest na gwarancji, to malowanie go farba moze
    byc problematyczne w przypadku ewentualnych napraw (nie do takich pierdol
    gwarant potrafi sie przyczepic).
    Zaklejenie diody tasma przylepna (popularnym czarnym przelepcem) jest IMO
    najlepsza metoda.
    --
    Artur 'Bzyk' Frydel
    "W Królestwie środka nigdy nie wiadomo, co jest przysłowiem, a co zwykłą