  • 21. Data: 2011-02-16 10:56:40
    Temat: Re: Mieszanka do dwusuwa
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomości
    news:slrn.pl.iln8uc.94i.usenet@piko.homelinux.net...
    > Wywalilem, bo mialem podejrzenie, ze to przez niego sie tlok zatarl

    A nie trzeba już było czasami wg producenta wymienić ?

    Pzdr

    JKK

  • 22. Data: 2011-02-16 11:48:31
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-02-16 11:03, falco pisze:

    > w garażu 10l kanister z wcześniej wymieszaną mieszanką a w drodze
    > buteleczka z podziałką, czyli tak jak koledzy podpowiadali... ;)

    nie wiem czy to panika ze strony KTM, ale oni w instrukcji do 2-suwa
    piszą żeby mieszanke robić do natychmiastowego użycia i żeby nie używac
    starszej mieszanki niż 2 tygodnie.

    KJ

  • 23. Data: 2011-02-16 12:38:52
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2011-02-16 11:12:58 +0100, Piotr Klimek said:

    > Wywalilem, bo mialem podejrzenie, ze to przez niego sie tlok zatarl i
    > wole teraz sam sobie mieszac. Przynajmniej do czasu zdiagnozowania stanu
    > dozownika.

    Trza było dozownik zostawić a do wachy i tak dolewać ciutkie...

    Tak kolega se radzi z podobnym problemem.
    --
    Glub
    SWT-400

  • 24. Data: 2011-02-16 13:07:06
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 16 Feb 2011 13:38:52 +0100) ktos podajacy sie za Glub
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Trza było dozownik zostawić a do wachy i tak dolewać ciutkie...
    >
    > Tak kolega se radzi z podobnym problemem.

    Dla mnie zadna roznica, czy musze dolac ciutke czy trzy ciutki :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 25. Data: 2011-02-16 13:16:03
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Kuczu <q...@g...com> wrote:

    >... Mixol w "gumowych" butelkach wymagal intensywnego mieszania

    Mixol to sie akurat calkiem dobrze mieszal, gorzej jak sie akurat na
    trasie trafil wylacznie lux i nie bylo mieszadla. Z intelektualnego
    lenistwa i pospiechu zem se kiedys zalatwil wal w syrenie na odcinku
    katowice-krakow.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 26. Data: 2011-02-16 16:42:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 15 Feb 2011 13:58:14 +0000 osobnik zwany Piotr Klimek
    wystukał:

    > Hej,
    > Czy ktos z Was moglby mi podpowiedziec jakis wygodny sposob na mieszanie
    > paliwa z olejem w silniku dwusuwowym? Zdemontowalem automatyczny
    > dozownik oleju w moim DT

    skoro ten dozownik jest automatyczny to znaczy, że dodaje tyle oleju ile
    potrzeba przy przepływającym paliwie? Albo inaczej rozumiemy automatyczny?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 27. Data: 2011-02-16 17:29:42
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 16 Feb 2011 16:42:30 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za masti
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > skoro ten dozownik jest automatyczny to znaczy, że dodaje tyle oleju ile
    > potrzeba przy przepływającym paliwie? Albo inaczej rozumiemy automatyczny?

    Moze inaczej rozumiemy slowo zdemontowal? :)

  • 28. Data: 2011-02-16 17:35:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 16 Feb 2011 17:29:42 +0000 osobnik zwany Piotr Klimek
    wystukał:

    mea culpa za ślepotę :)

  • 29. Data: 2011-02-16 19:09:20
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-02-16 08:27, Kuczu pisze:

    Ambitniejsze stacje paliw mialy na
    > stanie przewozny mieszalnik do przygotowywania odpowiedniej mieszanki.
    Miały,miały,na jednej nawet czterosuwa musiałem z pomocą takiej bańki
    tankować bo facet się uparł że motocykle tylko z mieszalnika:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 30. Data: 2011-02-17 01:48:38
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Piotr Klimek napisał(a):
    > Dnia (Wed, 16 Feb 2011 00:13:15 -0800 (PST)) ktos podajacy sie za robertbig

    > No to trzeba sie bedzie tego oduczyc. Bedzie trudno, bo w SV hamowanie
    > silnikiem daje na prawde dobre efekty i lubie z tego korzystac.

    Nie popadaj w panike - mowimy o dluuugim zjezdzie ze strooomej gory. Nie
    sadze, bys mial okazje tak jezdzic w swoim pierwszym sezonie w blocku :)
    --
    zbigi i stopka zastepcza