  • 31. Data: 2011-02-17 14:19:29
    Temat: Re: Mieszanka do dwusuwa
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał

    > U nas był przenośny ;-)
    > "Arcydzieło" sztuki blacharskiej - skrzyżowanie bańki na mleko
    > z lejkiem (a właściwie lejorem)
    > + drut z płytką w środku ustrojstwa :-)

    Na większych stacjach trafiały się dystrybutory do mieszanki.
    Proporcje ustawiało sie galka. Do pistoletu szly dwa weze i
    nie bylo problemu. Na innych stacjach byly te reczne mieszalniki.
    Najpierw pompowalo się reczna pompka olej do specjalnej miarki, z
    niej wlewalo sie do mieszalnika...A potem mozna bylo nalac niebieskiej
    albo albo zoltej. A jak ktos jest starszy od wegla to moze pamietac
    tez czerwona :]
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 32. Data: 2011-02-17 15:11:04
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Hinek" <h...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał
    > A jak ktos jest starszy od wegla to moze pamietac
    > tez czerwona :]
    Nie młodszy czasami -> 98 ?

    Zieloną to już na pewno młodszy :-)

  • 33. Data: 2011-02-17 15:40:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 17 Feb 2011 15:19:29 +0100 osobnik zwany Hinek
    wystukał:

    > jak ktos jest starszy od wegla to moze pamietac tez czerwona :]
    > Pozdr

    z czerwonom kartkom to była ta no...
    wutka ;)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 34. Data: 2011-02-17 16:16:02
    Od: "Sławek " <s...@N...gazeta.pl>

  • 35. Data: 2011-02-17 18:16:48
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał

    > Nie młodszy czasami -> 98 ?

    Eeee tam, mialem na mysli te poprzednia czerwona :)
    Miala chyba LO 64....
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 36. Data: 2011-02-18 09:30:54
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2011-02-17 15:19:29 +0100, Hinek said:
> [...]
    > niej wlewalo sie do mieszalnika...A potem mozna bylo nalac niebieskiej
    > albo albo zoltej. A jak ktos jest starszy od wegla to moze pamietac

    Czerwona????
    Niebiewska to było 76
    Żólta to 84
    Ale ile czerwona????
    --
    Glub
    SWT-400

  • 37. Data: 2011-02-18 10:40:38
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-02-18 17:02, Arni pisze:

    > Etylina 78 - niebieska
    > Etylina 86 - zielona
    > Etylina 94 - żółta
    > Etylina 98 - czerwona

    http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Kartk
    a_benzyna_84_typ1.jpg&filetimestamp=20100126082547#f
    ile

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 38. Data: 2011-02-18 11:42:09
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Glub" <g...@g...com> napisał

    > Czerwona????
    > Niebiewska to było 76
    > Żólta to 84
    > Ale ile czerwona????

    Miala bodaj LO 64. W sprzedazy byla oglednie mowiac
    dawno temu:) Tak dawno ze jezdzilem wtedy rowerkiem...
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 39. Data: 2011-02-18 12:32:16
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Hinek pisze:
    > Użytkownik "Glub" <g...@g...com> napisał

    > Miala bodaj LO 64. W sprzedazy byla oglednie mowiac
    > dawno temu:) Tak dawno ze jezdzilem wtedy rowerkiem...
    > Pozdr

    Etylina 78 - niebieska
    Etylina 86 - zielona
    Etylina 94 - żółta
    Etylina 98 - czerwona

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 40. Data: 2011-02-18 13:41:36
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam.pl> napisał >

    > Etylina 78 - niebieska
    > Etylina 86 - zielona
    > Etylina 94 - żółta
    > Etylina 98 - czerwona

    To w czasach nowozytnych.
    W czasach starozytnych benzyna o ktorej pisze miala
    LO 64 czerwony kolor i uzywana byla glownie
    do ciezarowek.
    Pozdr

    --
    Hinek