  • Data: 2016-01-27 11:57:21
    Temat: Re: Miernik pojemności - jak działa
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Waldemar pisze:
    [..]
    > Chwilowo nie znalazłem, ale po 2centy są na już do kupienia np w Segor
    > Electronic (www.segor.de)

    Dzięki, nie znam języka germańskiego oprawcy ale jakoś dam se rade :)

    > Ja prototypuję na płytkach uniwersalnych. ICki i tak są w większości
    > przypadków SMD, więc breadbordy i tak się nie nadają. Albo potrzebny
    > adapter.

    Każdemu wedle potrzeb, do tej pory nie miałem problemu dostać scalaka w
    wersji DIP celem wetknięcia go w breadborda, a jak bym miał bawić się w
    przejściówki to zrobiłbym płytkę prototypową.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html