-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Miękki start silnika wyciągarki
Date: Sat, 25 Jul 2015 18:14:43 +0200
Organization: Centrala telefoniczna Pentaconta GCI
Lines: 33
Message-ID: <mp0clj$3n2$1@node2.news.atman.pl>
References: <mop6q5$977$1@usenet.news.interia.pl> <mop8qv$phs$1@dont-email.me>
<moqb46$k0b$1@usenet.news.interia.pl> <moqc7c$k2q$1@dont-email.me>
<5...@g...com>
<mordvv$njl$1@node1.news.atman.pl> <4...@b...pl>
<moueja$svi$1@node1.news.atman.pl> <1dam0y553g9j0$.dlg@badworm.pl>
<55b39aff$0$8367$65785112@news.neostrada.pl>
Reply-To: "ACMM-033" <v...@i...pl>
NNTP-Posting-Host: 89-77-163-134.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1437840883 3810 89.77.163.134 (25 Jul 2015 16:14:43 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 25 Jul 2015 16:14:43 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
X-Antivirus: avast! (VPS 150725-0, 2015-07-25), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:683896
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Maciek" <m...@p...com> napisał w wiadomości
news:55b39aff$0$8367$65785112@news.neostrada.pl...
> Jechałem typowym "żółtkiem" EN-57, złożonym z dwóch trójczłonowych
> zestawów. Nie miał tranzystorowej przetwornicy 110V, tylko maszynową.
...
> Siedziałem w środku pierwszego zestawu, przy oknie od wewnętrzenej strony
> łuku. Widziałem jak piorun trafił w trakcję i przeskoczył na dach
> ostatniego członu tylnego zestawu. Na chwilę zgasły świetlówki, wyłączyły
> się silniki trakcyjne oraz przetwornica. Zapaliły się żarówki. Chwila
> stukania pod podłogą i zaraz wszystko zostało włączone przez maszynistę.
> Nawet obyło się bez nerwowego biegu z kabiny do szafy sterowniczej, czyli
> środkowego niby kibla. Po minimalnym przychamowania w trakcie braku
> napędu, silniki ponownie ruszyły, żółtek dotarł do mety bez żadnych
> perturbacji.
A jak nowoczesny pociąg?
> Podobno nowoczesna technika również jest odporna na pioruny ale teraz już
> nie jeżdżę tak często, więc nie miałem bliskiego spotkania z takim
> trafieniem.
Cóż, pewnie jakieś zabezpieczenia są, nie widzę innej możliwości. Co by to
było, gdyby nowoczesne Pierdolino, czy inny taki, jak Max Paradys
powiedziało "nie wstanę, tak będę leżał"?
Nieraz jechałem pociągiem elektrycznym (czy to rozumiejąc loka, czy cały
pociąg) w trakcie burzy, niekiedy nawet intensywnej i ani razu pociąg nie
stanął z tego powodu, z czego się niezmiernie cieszę.
--
Spamerzy z telefonu: 814605413 222768000 616285002 845383900 224093185
896510439 896126048 222478125 222478457 814605444 717857100
Następne wpisy z tego wątku
- 25.07.15 19:39 ACMM-033
- 25.07.15 20:43 Paweł Pawłowicz
- 27.07.15 12:10 Adam
- 27.07.15 15:07 ACMM-033
- 27.07.15 16:34 Piotr Wyderski
- 27.07.15 16:37 Piotr Wyderski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zbieranie danych przez www
- reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- Problem z odczytem karty CF
- 74F vs 74HCT
- Newag ciąg dalszy
- Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- kabelek - kynar ?
- Podnieść masę o 0.6V
- Moduł BT BLE 5.0
- Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- ale zawziętość i cierpliwość
- Chiński elektrolizer tester wody
- Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie
- ciekawy układ magnetofonu
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=