  • 11. Data: 2011-11-30 15:58:52
    Temat: Re: Miejsce spotkania na A4 ?.
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 30 Nov 2011 15:42:00 +0100, Smerf napisał(a):

    > Użytkownik "to"
    >
    > to proponuję przejrzeć co dzisiaj napisałeś. Mi się nie chce, już i tak
    > denerwuje mnie ciągłe wtrącanie Twym zasmarkanym nosem trzech groszy w każdy
    > wątek pojawiający się tutaj.

    A ja proponuję nie dokarmiać. lekko licząc 2/3 grupy ma juz - nomen omen -
    "to" w plonkownicy. I od razu jest milej.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla

  • 12. Data: 2011-11-30 15:59:47
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Smerf

    > to proponuje przejrzeae co dzisiaj napisa?e?.

    A ja proponuję, żebyś nauczył się konfigurować klienta news i pisać po
    polsku.

  • 13. Data: 2011-11-30 16:02:39
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Waldek Godel

    > A ja proponuję nie dokarmiać. lekko licząc 2/3 grupy ma juz - nomen omen
    > - "to" w plonkownicy.

    Jeśli ta grupa ma 10-15 członków, to możesz mieć rację. :D

  • 14. Data: 2011-11-30 16:12:42
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-11-30 15:00, to pisze:
    > begin WW

    > Jak można walnąć przerwę przed pytajnikiem i jeszcze kropkę za nim
    > posadzić? Ludzie, czy Wy zdaliście chociaż maturę?

    Masz racje, przepraszam.
    Treść była redagowana i kilkukrotnie kasowana. Znaki niestety zostały.
    Powinienem był dokładniej sprawdzić.

    Wybacz.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik

  • 15. Data: 2011-11-30 17:08:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał

    >Na stacji benzynowej na zjeździe w Bielanach?

    Miejsca malo.
    To juz raczej pod Liroy-Merlin, ale tam z kolei za duzo miejsca, dlugo
    sie mozna szukac :-)

    J.

  • 16. Data: 2011-11-30 17:26:43
    Od: to <t...@x...abc>

    begin WW

    > Wybacz.

    Wybaczam! :D

  • 17. Data: 2011-11-30 22:30:38
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-11-30 14:37, WW pisze:

    > Poleci ktoś jakieś charakterystyczne miejsce, gdzie można
    > poczekać jakiś czas ?.

    Tak jak już Ci napisano - filipek najrozsądniejszy.

  • 18. Data: 2011-11-30 23:44:49
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 30 Nov 2011 14:37:04 +0100, WW napisał(a):

    > Witam
    >
    > Mam się spotkać na A4 za Wrocławiem w kierunku zachodnim.
    > Poleci ktoś jakieś charakterystyczne miejsce, gdzie można poczekać jakiś
    > czas ?.

    Filipek?

    --
    ___________ (R)

  • 19. Data: 2011-11-30 23:57:11
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Adam Płaszczyca waląc jednym palcem w klawisze napisał:

    > Filipek?

    Co robiłeś pomiędzy 14.49 a 23.44? Chyba byłeś bardzo zajęty, skoro nie
    chciało ci się przeczytać 5 odpowiedzi na pytanie na które odpowiadasz
    pytaniem.

  • 20. Data: 2011-12-01 09:03:28
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Wed, 30 Nov 2011 23:57:11 +0100, Przemysław Czaja na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Co robiłeś pomiędzy 14.49 a 23.44? Chyba byłeś bardzo zajęty, skoro nie
    > chciało ci się przeczytać 5 odpowiedzi na pytanie na które odpowiadasz
    > pytaniem.

    Płaszczyc jest jak Chuck. On nie czyta - wystarczy, że odpowiada :)

    "Meta: Meta nie start, mówi co kto wart. Fangrat Tadeusz"