  • 1. Data: 2011-11-30 14:37:04
    Temat: Miejsce spotkania na A4 ?.
    Od: WW <w...@v...pl>

    Witam

    Mam się spotkać na A4 za Wrocławiem w kierunku zachodnim.
    Poleci ktoś jakieś charakterystyczne miejsce, gdzie można poczekać jakiś
    czas ?.

    Dzięki i pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik

  • 2. Data: 2011-11-30 14:49:45
    Temat: Re: Miejsce spotkania na A4 ?.
    Od: "R." <r...@t...wywal.pl>

    W dniu 2011-11-30 14:37, WW pisze:
> [...]
    >
    > Dzięki i pozdrawiam
    > WW - zdeklarowany kapelusznik
    > Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

    Bar Filipek :)

    R.

  • 3. Data: 2011-11-30 14:56:36
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2011-11-30 14:49, R. pisze:
    > Bar Filipek :)

    Dokładnie to chciałem napisać ;)

    Filipek jest pomiędzy zjazdem na Kąty wr. a Kostomłotami

  • 4. Data: 2011-11-30 15:00:05
    Od: to <t...@x...abc>

    begin WW

    > Mam się spotkać na A4 za Wrocławiem w kierunku zachodnim. Poleci ktoś
    > jakieś charakterystyczne miejsce, gdzie można poczekać jakiś czas ?.

    Jak można walnąć przerwę przed pytajnikiem i jeszcze kropkę za nim
    posadzić? Ludzie, czy Wy zdaliście chociaż maturę?

  • 5. Data: 2011-11-30 15:19:17
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-11-30 14:56, PesTYcyD pisze:

    > Dokładnie to chciałem napisać ;)
    >
    > Filipek jest pomiędzy zjazdem na Kąty wr. a Kostomłotami

    Dzięki, dokładnie o to mi chodziło. Znalazłem i wpisałem w nawigację.

  • 6. Data: 2011-11-30 15:22:02
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    Użytkownik "to" <
    > Jak można walnąć przerwę przed pytajnikiem i jeszcze kropkę za nim
    > posadzić? Ludzie, czy Wy zdaliście chociaż maturę?

    Ludzie!
    Jak można spędzać cały dzień czytając w necie wszystko co się da a w tym nie
    wypisując ani jednego sensownego zdania?

  • 7. Data: 2011-11-30 15:31:39
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Smerf

    > Jak mo?na spedzaae ca?y dzien czytaj?c w necie wszystko co sie da a w tym
    > nie wypisuj?c ani jednego sensownego zdania?

    Nie wiem, ale możesz opowiedzieć o własnych doświadczeniach w tym
    względzie.

  • 8. Data: 2011-11-30 15:42:00
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    Użytkownik "to"
    > Nie wiem,

    to proponuję przejrzeć co dzisiaj napisałeś. Mi się nie chce, już i tak
    denerwuje mnie ciągłe wtrącanie Twym zasmarkanym nosem trzech groszy w każdy
    wątek pojawiający się tutaj.

    Za każde zdania napisane z sensem oraz tyczące się wątku głównego, dające
    jakieś rozwiązanie, tudzież 'pchające' sprawę do przodu daję 10 punktów.

    Za inne pstryczka w zasmarkany nos ;)

  • 9. Data: 2011-11-30 15:51:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello WW,

    Wednesday, November 30, 2011, 2:37:04 PM, you wrote:

    > Mam się spotkać na A4 za Wrocławiem w kierunku zachodnim.
    > Poleci ktoś jakieś charakterystyczne miejsce, gdzie można poczekać jakiś
    > czas ?.

    Na stacji benzynowej na zjeździe w Bielanach?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 10. Data: 2011-11-30 15:52:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello R.,

    Wednesday, November 30, 2011, 2:49:45 PM, you wrote:

    > Bar Filipek :)

    Przeżył przebudowę A4? Bo tam mało brakowało a go chcieli odciąć od
    autostrady...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl