  • Data: 2012-02-20 15:30:27
    Temat: Re: Miejsca dla inwalidów pod hipermarketem są marnotrastwem
    Od: to <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    begin kamil

    > Nie trzeba było wpychać w siebie jedzenie wiadrami jak świnia obierki,
    > to akurat kiepskie wytłumaczenie.

    Poważna otyłość ma bardzo różne przyczyny, zazwyczaj nie jest to
    "wpychanie w siebie jedzenia".

    > Szkoda tylko, że nikt nie bierze tu pod uwagę faktu, że problemy z
    > poruszaniem to nie tylko brak nogi. Argumenty o bieganiu potem po
    > markecie też można sobie o kant dupy rozbić - co innego spacerować
    > między półkami w ciepłym sklepie przystając co chwilę, co innego z
    > poważną niewydolnością serca zapitalać z drugiego końca parkingu na
    > wietrze i w deszczu, bo przecież jaśniepaństwu nie podobają się miejsca
    > dla inwalidów przed wejściem.

    To niech sobie przystanie co chwile na parkingu. Jaki problem? Zresztą
    może jestem dziwny, ale bardziej mnie męczy przeciskanie się z wózkiem
    czy koszykiem po zatęchłym markecie niż spacer po parkingu na swieżym
    powietrzu.