  • Data: 2010-01-07 21:21:17
    Temat: Re: Międzyfazowe w USA
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:g4gck5dkjadoneu6ru6070it35spphdhp1@4ax.com...

    > Hm, wirowanie chyba nie wymaga duzo mocy. Raz rozpedzone
    > kreci sie samo, no chyba ze na grzanie amortyzatorow.
    >
    > Dluzej, ale tez wolniej.

    Całe piękno wirowania właśnie tkwi w szybkości wirowania,
    a w rezultacie sile odśrodkowej wyrzucającej wodę z ciuchów.
    Wolniejsze wirowanie mija się z celem wirowania...

    Dlatego od samego początku skazałem ten cały projekt na
    niepowodzenie. Podziwiam samozaparcie bo doprowadził
    gość do tego że to w ogóle działa... A że pralka nie będzie już
    pracować jak powinna i spali się za rok to już nie jego bajka ;-)

    Jak dla mnie totalna porażka, ale przynajmniej czegoś się
    tu ktoś nauczył: z USA to warto tylko przywieźć pomysły
    na różne ciekawe rzeczy, a sprzęt AGD kupować w Polsce :-)