  • Data: 2009-11-27 21:01:10
    Temat: Re: Midnight Commander - potrzebna instrukcja
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek" <m...@s...interia.pl> napisał w wiadomości
    news:hep878$a3k$1@achot.icm.edu.pl...
    > Witam,
    >
    > Niby taki popularny program a już od 30 minut próbuję odszukać informacje
    na
    > temat klawiszy skrótów umożliwiających przeglądanie pliku tekstowego
    > (logów). Nie radzę sobie z najprostszą rzeczą: mianowicie chciałbym szybko
    > skoczyć do ostatniej linii logu, potem parę linijek powyżej do konkretnego
    > wiersza a następnie szybko przeskoczyć na jego koniec i początek.
    > Jak tego dokonać w MC ?

    Nie do konca wiem, co to ma wspolnego z www, ale moze tak jak w normalnych
    edytorach?
    Tzn. klawisze PgUP, PgDOWN, Home, End, ctrl+g ?

    Podejrzewam, ze mozesz tez zrobic inna rzecz - w konfiguracji do MC ustawic
    zewnetrzny program do podgladu plikow (np. notatnik, notepad++, albo swoj
    ulubiony). Wtedy nie bedziesz mial problemow z tym co chcesz zrobic.

    Gabriel Zastawnik
    http://www.monitoringkomputera.pl - Monitoring Komputera