  • Data: 2009-09-17 09:55:05
    Temat: Re: Microsoft kasuje zdalnie aplikacje z telefonów i Zune HD
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Albo totalna zaleta - mozna kupic w wielu miejscach i miec w d*
    > kasowanie przez sklep.

    Nie mozna... przynajmniej w Zunes HD ktore jest jak mowia plotki
    Windowsem CE 7. Dlatego jest niekompatybilne z WM 6.5 to tez strzal w
    stope ze strony MS.

    > Dla iPhona ktos sie tak odwazyl ?
    > A propos - regulamin cos wspomina o zwrocie pieniedzy po skasowaniu ?

    Zapis wyciekl z prezentacji dla Developerow wiec dotyczyl strony
    technicznej. O ile wiem i w Appstore i w Marketplace wedle licencji NIE
    KUPUJESZ programu i nie stanowi on twojej wlasnoscia.