  • Data: 2014-05-28 05:04:35
    Temat: Re: Microsoft Surface Pro 3 zamiast peceta w domu
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    news:53830a28$0$2234$65785112@news.neostrada.pl...

    > Pszemol jednak pisze, ze chce to Surface'a podpiac wszystkie
    > peryferia a sam tablet potraktowac jako jednostke centralna.

    Dokładnie to miałem na myśli! Brawo za uważne czytanie :-)
    W przykładzie kolegi - zaczęty arkusz kalkulacyjny "na stacjonarce",
    czyli na Surface Pro wetkniętym do stacji dokującej, a zatem na
    biurku podpięty do monitora, klawiatury, myszki, możemy dokończyć
    wypinając Surface Pro ze stacji dokującej np. na kanapie...
    I co najważniejsze: bez przenoszenia zbioru danych, tegoż arkusza!
    Nie trzeba go przenosić bo przecież zaczęliśmy go robić właśnie
    na tym samym tablecie wpiętym do dużego monitora...

    Przypominam niewtajemniczonym, że Pro w nazwie Surface Pro
    w odróżnieniu od zwykłego Surface oznacza, że jest to tablet
    zbudowany w oparciu o "normalne" (czytaj laptopowe) CPU
    i "normalne" czyli laptopowe/desktopowe MS Windows 8.1

    Surface bez "pro" pracuje z prockiem ARM i Windows 8.1 RT.

    > Ciekawe rozwiazanie, z pewnoscia lepsze niz robienie jednostki centralnej
    > z telefonu, ktory moze zadzwonic ;]

    A kto tak robi? :-)

    > Nie wiem jaka rozdzielczosc ma rozwazany przez Ciebie Surface?
    > Kwestia ceny nie zawsze jest kluczowa wiec tego argumentu raczej
    > bym nie podnosil, Pszemol pewnie sprawdzil ile kosztuje to
    > urzadzenie w jego okolicy.

    Dokładnie! Surface Pro 3 kosztuje mniej więcej tyle, co
    całkiem nieźle wypasiony laptop: startuje od $799 a wersja
    która mnie interesowałaby, z 8G ramu, kosztuje coś koło $1600.

    Owszem, można kupić tańszego laptopa, tym bardziej tańszego
    desktopa, ale przecież nie o to chodzi w tym przypadku aby
    było "jak najtaniej" tylko aby było sprawnie i jak najwygodniej... :-)