eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika***** MicrosoftRe: ***** Microsoft
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!eternal-september.org!reader02.eternal-s
    eptember.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Silver Dream ! <s...@n...net>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: ***** Microsoft
    Date: Sun, 10 Jan 2021 14:36:29 +0100
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 31
    Message-ID: <rtevst$40a$1@dont-email.me>
    References: <5ff4e7c5$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <5ff592f5$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <1uoop6h2blym$.ooaj7mw63lqz$.dlg@40tude.net>
    <5ff5a3d7$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <5ff5af55$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    <4r3ycle39amz$.1r6petkhm0zbz$.dlg@40tude.net>
    <5ff5c7b8$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <1gg39tolcc7m8$.539fn79jj9lg.dlg@40tude.net>
    <5ff5e093$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ff6e03a$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sun, 10 Jan 2021 13:36:30 -0000 (UTC)
    Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
    posting-host="32432b82b7084272f75a60bc3acd258b"; logging-data="4106";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX19f4lXZssg2E2VfBlPfYi5ABwuuVmE1DEk="
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.10.0
    Cancel-Lock: sha1:BcZY/ZcgX/rgmvAoPU8cgBoZCjQ=
    In-Reply-To: <5ff6e03a$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: en-US
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:760877
    [ ukryj nagłówki ]

    On 07.01.2021 11:19, jacek pozniak wrote:

    > I słusznie, że nie ufają.

    Zgadza się.

    > Przedwczoraj przestał poprawnie funkcjonować hosting gdzie mam usługę dla
    > klientów.
    > Z pomocą supportu dostawcy udało się naprawić ale nikt nie wie dlaczego tak
    > się zadziało; dostawca twierdzi, że coś musiałem zmieniać, ja nie dotykam
    > takich, rzeczy jak nie muszę; niejasna sprawa.
    >
    > Gdyby coś takiego się zadziało w jakimś systemie kiedy trzeba wysłać np.
    > JPKVAT i przekroczyłbym termin, to US nie będzie się o nic pytał tylko 220zł
    > (chyba to najniższa stawka) mandatu wlepi.

    Ten sam problem będziesz miał kiedy Twój lokalny komputer w
    nieodpowiednim momencie padnie (w sensie: zepsuje się)/zostanie
    zakryptolokowany/zrobi jakąś niezwykle ważną aktualizację Windows, która
    spowoduje, że stracisz dużo czasu na ponowne przywracanie
    funkcjpnalności, itpitd.

    W każdym przypadku jeżeli funkcjonalność ma być zapewniona na 99.9%
    musisz mieć odpowiednio opracowane procedury "failover" (jak to będzie
    po naszemu?). Tak samo lokalnie jak i zewnętrznie. Jeżeli nie masz a
    przetwarzasz istotne/wymagające wysokiej dostępności dane swoich
    klientów czy to za pomocą firmy zewnętrznej czy komputera pod stołem to
    sam się prosisz o ich utratę/odmowę dostępu w najmniej odpowiednim
    momencie. Przy czym procedury uwzględniające tylko lokalne kopie z
    lokalnych systemów nigdy się nie zakwalifikują jako zapewniające
    wystarczający poziom bezpieczeństwa danych. Z oczywistych powodów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: