  • 1. Data: 2014-01-11 19:52:30
    Temat: Microcode, czyli nieobsługiwany procek
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Mam starego HP Compaq dc7800p i luźny E7500, mądrość z internetu mówi:

    "The E7500 processor is not supported in the dc7800, which is why you
    are getting the microcode error."

    Nie ma wersji BIOS z microcode do tego CPU.

    Noi noi? Nie ruszy i nie warto grzebać, czy ruszy wyświetli błąd,
    właściwy microcod podam z systemem i będzie OK?

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 2. Data: 2014-01-12 00:38:29
    Temat: Re: Microcode, czyli nieobsługiwany procek
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2014-01-11 19:52:30 niejaki kakmar napisał:
    > Noi noi? Nie ruszy i nie warto grzebać, czy ruszy wyświetli błąd,
    > właściwy microcod podam z systemem i będzie OK?

    nie wiem jak w hp ale w ibm miałem to samo
    poszukałem w internetach i znalazłem przepis jak z biosu z innego modelu
    wydłubać definicje mikrokodu do proca którego kupiłem i wrzucić go do biosu
    który miałem - wgranie zmodyfikowanego biosu to już pestka
    wszystko zajeło mi pół godziny - a nie jestem programistą ;)

    może idź tą drogą?

    --
    P0zdrawiam
    p0li p0li(at)poczta.onet.pl