  • 1. Data: 2010-03-23 08:29:08
    Temat: Michael Jackson
    Od: No Name <p...@g...com>

    Kto mi powie gdzie dostac naklejkę na samochód z tańczącym Michaelem
    Jacksonem?
    We Wrocławiu.

  • 2. Data: 2010-03-23 09:25:58
    Temat: Re: Michael Jackson
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    No Name napisał(a):
    > Kto mi powie gdzie dostac naklejkę na samochód z tańczącym Michaelem
    > Jacksonem?
    > We Wrocławiu.
    To sie nadaje na ... trzy grupy LOL
    Na allegro są, to prawie jak wrocek.
    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-03-23 12:42:18
    Od: No Name <p...@g...com>

    On Mar 23, 9:25 am, Krzysztof 45 <m...@v...pl> wrote:

    > To sie nadaje na ... trzy grupy LOL

    Sugerujesz crossposta..?

    > Na allegro są, to prawie jak wrocek.

    Prawie czyni różnicę.

    Pytałem konkretnie, te na allegro mają 80cm (za duże)
    a że widziałem już na kilku autach we Wro, może ktoś tu wie.

  • 4. Data: 2010-03-23 13:51:42
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    No Name napisał(a):
    > Sugerujesz crossposta..?
    Nie.
    Mnie by do głowy nie przyszło szukać porady /M.J. nalepka/
    na tej grupie.
    > Pytałem konkretnie, te na allegro mają 80cm (za duże)
    Źle szukałeś. Sa i małe na auta.
    --
    Krzysiek