  • 1. Data: 2011-12-19 03:44:45
    Temat: Miasto z dolu
    Od: " Sebastian Z." <s...@g...pl>

    16-35mm mi w rogach spokoju nie dawalo ale nie mialem juz sily foceia ceglanych scian
    wyszedelm wczoraj na miasto.

    http://www.flickr.com/photos/sebastianzdyb/sets/7215
    7628476629003/

    Wiem ze sie domy wala ale to tak ma byc, nigdy nie zauwazylem jaki malutki czlowiek
    jest w
    miescie.

  • 2. Data: 2011-12-25 00:07:15
    Temat: Re: Miasto z dolu
    Od: Marek <m...@g...com>

    On Dec 19, 4:44 am, " Sebastian Z." <s...@g...pl>
    wrote:
> [...]
    7628476629003/

    > Wiem ze sie domy wala ale to tak ma byc, nigdy nie zauwazylem jaki malutki czlowiek

    Kazdy taki zrobi.

  • 3. Data: 2011-12-25 01:37:53
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Dec 24, 7:07 pm, Marek <m...@g...com> wrote:

    57628476629003/

    > Kazdy taki zrobi.

    Zajebac go, bo nie dosc, ze mial smialosc pokazac zdjecia, to jeszcze
    na dodatek
    emigrant.
    Zapomniales tylko dodac, ze kazdy by takie zrobil, gdyby tam mogl byc
    a to juz
    jest wielki problem.

    ZD

  • 4. Data: 2011-12-26 12:26:21
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 25 Gru, 02:37, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> wrote:

> [...]
    > na dodatek
    > emigrant.
    > Zapomniales tylko dodac, ze kazdy by takie zrobil, gdyby tam mogl byc

    Nic o jebaniu nie pisalem.
    To juz nie mozna skomentowac zdjec ?

    PS: Kazdy jezdzi gdzies, gdzie nie jezdza inni..., a chwalenie sie
    zdjeciami na forum chyba nie na tym polega - "ze ja tam bylem".