  • 31. Data: 2011-06-26 20:01:44
    Temat: Re: Miał być weekend bez ofiar
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 26 Jun 2011 19:37:35 +0200, DoQ wrote:

    >Ale oni sa caly czas przede mna.

    no wybacz, ale ktos tu klamie.
    albo oni co chwila wyprzedzaja po 1-2 samochody i ci uciekaja, albo ty
    tez wyprzedzasz :-)

    J.

  • 32. Data: 2011-06-26 20:28:35
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-06-2011 20:01, J.F. pisze:

    > no wybacz, ale ktos tu klamie.
    > albo oni co chwila wyprzedzaja po 1-2 samochody i ci uciekaja, albo ty
    > tez wyprzedzasz :-)

    Pajacowanie po pasach nie wiąże się z szybszym pokonywaniem odcinka.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 33. Data: 2011-06-26 20:39:27
    Od: Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-26 14:58, dremka pisze:
    > (kto
    > zna zjazd z 86 na A4 w Katowicach, ten wie, jak wyglądają tam barierki).

    Co chcesz od tych barierek? Zawsze piękne i błyszczące, jak nowe, jakby
    ich upływ czasu w ogóle nie dotyczył ;)

    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 34. Data: 2011-06-26 20:50:51
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 26 Jun 2011 20:28:35 +0200, DoQ wrote:

    >Pajacowanie po pasach nie wiąże się z szybszym pokonywaniem odcinka.

    no ale oni zapajacowali, przeskoczyli, a ty nie.
    Potem oni znow przeskoczyli, a ty nie.
    I tak jeszcze pare razy .. i co sie stalo z tymi pojazdami ktore byly
    miedzy wami ?

    J.

  • 35. Data: 2011-06-26 20:58:45
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-26 16:57, DoQ pisze:

    > No właśnie niby przed/za Lublinem lubią stać, a w pobliżu Poznania nie
    > widziałem żadnego patrolu.

    Ja tam nie wiem, ale wprost na "widzialności" bym nie opierał wniosków.
    "Lubią", a skuteczność to dwie różne sprawy.

  • 36. Data: 2011-06-26 21:03:41
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-06-2011 20:50, J.F. pisze:

    > no ale oni zapajacowali, przeskoczyli, a ty nie.
    > Potem oni znow przeskoczyli, a ty nie.
    > I tak jeszcze pare razy .. i co sie stalo z tymi pojazdami ktore byly
    > miedzy wami ?

    Teleportowały się.
    Pojeździj, poobserwuj co się dzieje na ulicach.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 37. Data: 2011-06-26 21:05:33
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-06-2011 20:58, Artur Maśląg pisze:

    > Ja tam nie wiem, ale wprost na "widzialności" bym nie opierał wniosków.
    > "Lubią", a skuteczność to dwie różne sprawy.

    Popracowali by trochę na Puławskiej w godzinach szczytu, to może bydło
    by się nauczyło.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 38. Data: 2011-06-26 21:17:33
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-26 21:05, DoQ pisze:

    > Popracowali by trochę na Puławskiej w godzinach szczytu, to może bydło
    > by się nauczyło.

    Trafna uwaga - zresztą od lat piszę, że to "bydło" to dość konkretna
    grupa kierowców o dość konkretnych rejestracjach. Inni sporadycznie
    się tak zachowują.

  • 39. Data: 2011-06-26 21:18:40
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-06-2011 21:17, Artur Maśląg pisze:

    > Trafna uwaga - zresztą od lat piszę, że to "bydło" to dość konkretna
    > grupa kierowców o dość konkretnych rejestracjach.

    Oni wiedzą jak jeździć po prostu :) To ci lepsi i bardziej ogarnięci ;>

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 40. Data: 2011-06-26 21:24:53
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-06-26 12:13, DoQ pisze:
    > Witam,
    >
    > http://www.tvn24.pl/-1,1708248,0,1,tej-nocy-zginelo-
    co-najmniej-11-osob,wiadomosc.html

    > "28 zabitych i 368 rannych w 293 wypadkach oraz 1703 zatrzymanych
    > nietrzeźwych kierowców - to tragiczny bilans długiego weekendu na
    > polskich drogach licząc od czwartkowego poranka. Tylko minionej nocy
    > doszło do dwóch wypadków, w których zginęło aż 11 osób, a kolejnych
    > sześć zostało rannych. Końcówka tego tygodnia - pierwsza w wakacje -
    > miała być "Weekendem bez ofiar"."

    Naiwnoscia jest osad, jakoby niedrozne arterie, bedace w medycynie
    powodem zatorow i zawalow w drogownictwie mialyby powodowac jakies inne
    skutki.
    Poleganie na rozsadku ludzi ma swoj kres, mozna osiagnac tylko pewien
    poziom i to wszystko co od lat udowadniaja te wszystkie "bezpieczne
    weekendy" i inne "znicze".

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl