  • 111. Data: 2010-04-02 13:37:56
    Temat: Re: Mi?kowe pułapki
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 1 Apr 2010 13:25:43 +0200, Michał Gut wrote:

    >a kogo? chyba nie zlodziei nawracajacych sie cudownie?
    >auta nadal gina ale glownie na czesci.
    >rozbijanie duzych dziupli poprawilo statystyki

    Ciekawe ze policja sobie przez 10 lat nie radzila, a od 2004 swietnie
    :-)

    Moze jednak ceny spadly, krasc sie przestalo oplacac, ludzie sie
    nawrocili jak zaczeli miec prace przyzwoicie platna lub mozliwosc
    wylotu do Ladka ..

    J.

  • 112. Data: 2010-04-02 13:46:35
    Temat: Re: Miśkowe pułapki
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 01 Apr 2010 20:03:30 +0200, Artur Maśląg wrote:

    >Kiepska ta statystyka. W sumie sam wpadłeś we własne sidła - jak kiedyś
    >pisałem o kontaktach z wypadkami śmiertelnymi, to udowadniałeś, że
    >statystycznie to niemożliwe i nie mówię prawdy. Ja czegoś takiego nie
    >napiszę, ponieważ wiem jak wygląda statystyka i Twoje prywatne kontakty
    >pozostają Twoimi prywatnymi kontaktami i świadczą o tym, że gdzieś ona
    >musi się spełnić.

    No ale zaraz - jest roznica zeby trafic na cos raz, a co innego kilka
    razy na rzadkie zjawisko. W Lotto graj, skoro masz takie szczescie :-)

    Choc musze przyznac ze jak jezdzilem rok temu czesto po 8-ce,
    statystyka sie generalnie sprawdzala, bo wypadki nie rzucaly sie w
    oczy, ale pewnego pieknego dnia ujrzalem dwa razy tira przewoconego.
    Nawet jakos slisko nie bylo.

    >Mi już nawet piwnicy nie okradają :)

    Policja wszystkich wylapala, czy teraz czesto patroluja ?
    A moze zadzialales po amerykansku - piwnica jest pusta i niezamknieta
    ? :-)

    J.

  • 113. Data: 2010-04-02 14:20:31
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 1 Apr 2010 23:58:26 +0000 (UTC), Budzik wrote:
    >Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    >moze koszty leczenia?

    Nie, koszty leczenia podano w sasiednim zdaniu.

    J.

  • 114. Data: 2010-04-02 15:00:50
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > za przesunięcie to można iść do pierdla :)

    A kto mówi o przesuwaniu autem? ;)

    --
    cokolwiek

  • 115. Data: 2010-04-02 15:54:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Krzysiek Kielczewski k...@g...com ...

    > Spróbuj kiedyś, a się zdziwisz. Wcale aż tak dużo nie stracisz na
    > jeździe zgodnej z przepisami.

    podaj konkretne przykłady.

  • 116. Data: 2010-04-02 15:54:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Nie, koszty leczenia podano w sasiednim zdaniu.

    czyli jednak mandaty?
    (sorry, ja nie zalinkowałem, opierałem sie na tym, co piszecie)

  • 117. Data: 2010-04-02 16:03:23
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    to pisze:

    > Bo?

    > Nie osłabiaj mnie. Nie są fizycznie w stanie egzekwować wszystkiego,
    > muszą sobie coś wybierać. Mogą wybierać mądrze lub głupio. Wybierają
    > głupio.

    w prosty i tani sposób można udowodnić przekroczenie predkości - radar i
    spozycie - alkomat. Wiec to robią
    reszta wymage pewnej inwencji i dyskusji w sądzie - wiec po co. To nie
    oni wymyslili, że racje ma zawsze obywatel a policjant może mu naskoczyć
    .... działają racjonalnie.

    M.

  • 118. Data: 2010-04-02 16:05:42
    Od: to <t...@a...xyz>

    Jurand wrote:

    > Wszędzie w Europie po autostradach jeździ się o kilkanaście km/h
    > szybciej, niż wynika to z ograniczeń. Głupi jest ten, który mysli, że w
    > Belgii kierowcy nie przekraczają 130 km/h, podobnie we Francji, czy też
    > Włoszech. Jak się da - to zasuwają ile wlezie - a najczęściej się da.
    > Różnica tkwi w sposobie poruszania się po miastach. U nas jest to walka
    > o przetrwanie, taka jazda w np. Brukseli szybko zakończyła by się
    > odebraniem prawa jazdy.

    Chyba we Włoszech nie byłeś.

    --
    cokolwiek

  • 119. Data: 2010-04-02 16:08:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    Artur\(m\) wrote:

    > Własnie.
    > Ludki sobie myślą że jak przy*****lą 180 to będą znacząco szybciej. Ja
    > sprawdziłem.
    > 200km rwałem swoim 125p 130km/h, gdzie tylko się dało Dojechałem trochę
    > szybciej, o12 min.:-O niż jadąc 90km/h, choć powinienem teoretycznie
    > przyjechać wcześniej ze 45min) Średnia prędkości zatłoczonej drogi jest
    > nieubłagalna, a tylko człowiek się irytuje
    > i niszczy sprzęt ponad potrzeby.

    Teraz są nieco lepsze auta niż 125p.

    --
    cokolwiek

  • 120. Data: 2010-04-02 16:09:40
    Od: to <t...@a...xyz>

    Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Spróbuj kiedyś, a się zdziwisz. Wcale aż tak dużo nie stracisz na
    > jeździe zgodnej z przepisami.

    Zależy z czym porównujesz.

    --
    cokolwiek